Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 4 oktober 2007 20:28

Tjatja... idag har varit som alla andra dagar.. nästan iaf! Va på skolan som vanligt, åkte hem emd halv fem bussen, stekta upp pannkaka och käkade sen drog jag till Bea.

Va där ett tag sedan halv sju åkte vi bort till petter för vi hade möte hos han istället för i scoutstugan!

Drack saft och käkade bullar, planerade vad vi skulle göra i vinter, typ snöbollskrig, åka pulka, bada i tunna, laserhallen och massa mer ;D grymt skoj kmr det bli iaf ;)

Sen ska vi ha ett möte för juniorerna, och göra en spökbana, dom kmr skita på sig x) moahaha :D

Nä, men de va  kul! :)

Sen kollade vi på bilder och videoklipp från jingii som petter hade tagit, fyfan vad man längtar tillbaks alltså! Så grymt jävla skoj det var där, gah jag dör :D

menmen ;)


Nu sitter jag bara och väntar att heroes ska börja, sen ska jag väl sova =D Sköönt, är trött som ett as =P

Har ingen vanlig idrott imorn heller, ska bara ha ett teoripass så vi slipper gå bort till åkersvik och kämpa på ;P Skönt de med, det betyder ju alltså att man kan sova längre och at en senare buss! GREAT ;)

Jaja, nu ska jag in på BD och lägga in lite bilder, har inte tagit några idag men det finns väl alltid bilder man kan lägga upp, hmmz, från skåne kanske =D What ever! CYA!


Ida Åkebrand - saknarsaknarsaknar skååååne ;O

Ovido - Quiz & Flashcards