Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 2 oktober 2007 21:30

Jeeo, idag vaknade jag klockan sju av att klockan ringde. var grymt trött och ville inte kliva upp! Drog mig upp efter 10 min och insåg att det var bäst att skynda sig!

Drog fram första bästa kläderna från garderoben och började sminka mig. Tänkte att eftersom jag hade så lite tid på mig blev det en lätt make up och bara uppsatt hår! Orkade inte hålla på fixa för då blir jag bara sur och stressad och jag hinner inte äta frukost och dagen är förstörd x) haha nä okej riktigt så illa är det inte, men om jag inte får man blir jag sur =P haha!


Va på skolan som vanligt hela dagen och hade lektioner, sedan slutade vi typ tio i fyra och då gick jag bort till busshållsplatsen och mötte upp Nathalie =) Efter en stund kom även Natalie Nordlund och snackade med oss lite! :)

Åkte hem och nathalie gick till sig och jag till mig, hon skulle komma efter maten istället, så jag passade på att göra historiagrejen vi hade till imorn och sedan läste jag i boken lite! :)


Sen kom hon, och vi satt och snackade som vanligt. Gick bort till statiol för hon skulle köpa en tidning, så då köpte jag mars delight och tuggummi, smaskens ;D

Sen satt vi oss på en klätterställning vid dagiset och bara snackade på! :)

Sen kom vi in och gjorde inte mkt mer här, fortsatte att prata på som vanligt, x) Men det är mysigt att ha någon att prata ut med ^^,

Jaa,  hon gick nyss hem och nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna sen ska jag sova ;)


Vill passa på att skriva grattis till Johan Rönnqvist som skulle fylla 22 år idag!  hoppas du har det bra däruppe, och än en gång till alla som stog dig nära, kämpa på! :)  Rest in peace!

1985 10 02 - 2007 09 29 


Ida Åkebrand - maybe,

Ovido - Quiz & Flashcards