Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 21 oktober 2007 19:33

Muahaha, nu när man ska logga in måste man ju skriva in en säkerhetskod, och nu när jag skulle skriva in den så vare runk jag skulle skriva in x) haha så jävla fult!

Jaja.. har iaf städat rummet idag =D Så nu är det fint och fräscht =D Har tänt massa ljus också, huuur mysigt som helst :) Sen ha pappa satt upp tavlan på väggen! Den passade asfint :)

Mjaaa. Skulle se step up förut men jag orkade inte utan sparade den tills typ nu istället ;P

Låg och kollade på da vinci koden som jag fortfarande inte sett klart på ;O Bäst jag gör det snart så att Nathalie kan få tillbaka filmen x) haha!

Njää.. här kan man inte sitta och sega hela kvällen!


Puss

Av Ida Åkebrand - 21 oktober 2007 13:00

ÅÅÅH CP BLOGG! jag får nått fel den dampar hela jävla tiden!

Nu hade jag skrivit ett inlägg så hakade den upp sig, så va jag tvungen att stänga ner skiten och allt! Jag kopierade till och med textne innan det började dampa, men det går inta att få tillbaks de.. cpdator!


jaja, får försöka igen då! Blir bara att vara hemma idag, sussie kom hit igår , minn sinte vad klockan var men iaf.. vi gick till statiol för hon ville ha geisha, så gick vi tillbaks, satt på dagiset ett tag och bara snackade om allt mellan himmel och jord!

Sen gick vi hem till mig ett tag och bara satt och snackade =P

Hon gick hem runt halv två elr nått, då skulle jag se film men jag orkade inte så jag gick och la mig istället :) grymt skön sängen har blivit nu, med hur sköna kuddar som helst och en bäddmadrass, så nu sover jag som en prinsessa ;) Mjaaa... vaknade ändå vid typ tio idag, grymt tidigt för att vara mig. men jag klev iaf upp och ställde mig i duschen, sen åt jag frukost sen ha jag typ inte gjort så mkt mer =P

Ska snart städa rummet, måste dammtorka och dammsuga för det börjar bli lite dammigt här xP Nackdelen med att ha svarta möbler är att man ser så fort dom blir lite dammiga =P Menmen :D Det är snyggt så då får man göra det som krävs om man vill ha de ;D Muahaha.. menmen, nu är det dags att jag börjar, eftersom nu har det redan gått alldeles för lång tid med tanke på att jag fick skriva om allt dethär ;P grrr! Aja..


Puss från ida

Ovido - Quiz & Flashcards