Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 20 oktober 2007 19:30

Oooh. Idag har jag varit med mami i birsta =D Började med att hon väckte mig vid halv elva.. Jag åt frukost och fixade mig, sen tio i tolv bar det iväg till birsta!

Åkte först på jysk och skulle kolla om min bäddmadrass men såklart hade den fortfarande inte kommit.. så vi sket i den och köpte en annan istället, och två kuddar till min säng =)

Sen gick vi in på boom, nån inredningsbutik och checkade runt där, seb vare nån till såndär butik som jag inte minns vad den hette!
Där prövade vi vääärldens skönaste soffa, trodde jag skulle dö, fuck jag vill ha en sån =D Typ på sidorna kunde man fälla ut fotstöd åsså kunde man göra så att man låg ner! gryyymt skönt :D Sen fanns det också typ ett "bord" som man kunde fälla ut från ett av ryggstöden, så var det hål som man kunde ha typ muggar elr nått i :D grymt nice =D Jaja!


Efter det gick vi över till ikea och köpte massa saker =D det blev, en stor golvlampa, tre stora ljus som jag ställt på en ljusbricka, två svarta krukor till mina blommor, två korgar att ha småprylar i, en korg att ha på golvet med plattång locktång laddare kamera sladdar osv i, en tavla, en sänglampa, en lång kudde att ha i sängen och en lång kudde att ha i soffan, sen örngott åt dom.. hmmz ja, jag tror det var allt :D

Har lagt upp bilder på det på bdb :D Blev grymt fint med lampan iaf :D

Aja.. inget mer att skriva nu!


puss snyggingar

Av Ida Åkebrand - 20 oktober 2007 01:44

Tjeenare tjenare =D Grymt kallt ute har jag märkt! ;O Höhö, kvällen började med att sussie kom hit vid halv åtta tiden.. Vi satt och lodade och kollade på idol klockan åtta! :) Sen när det var slut, bestämde vi oss för att gå till statiol och köpa gööödis, så vi gick dit och där satt gurra och anton på bänken, dom ropade att jag skulle komma så vi gick dit och snackade med dom! Sen kom även ekke, och typ anton och han for runt lite överallt, dom for till nolbykiosken och hämtade upp mörten och nån till, så va vi där på statiol och frös ett tag!

Anton skulle följa med nån tjej till nolby, så han stack efter e4an, och ekke och mörten ville till gumme, för det var så jävla kallt ute.. så dom åkte dit och jag gurra och sussie hämtade min och sussies moppar, så körde vi bort till gumme, för vi tänkte att vi hade ändå inget bättre för oss! :P

Där va det inte mkt folk, men de va typ ekke, ekke, sawert, mörten, gumme, åsså kom vi, åsså vare nåra fler, minns inte alla xP

Så typ kom john och några till efter ett tag, och några stack, så det var lungt hela kvällen! :) Iaf efter att vi hade kommit dit, innan hade det visst varit ganska mkt röj där =D Men jaa.. vi satt mest och snackade, dom drack nå öl åså! :) Så kom även sebbe och va lite social och satt och snackade, lyssnade på musik och bara chilla ;P

Hmmz, mjaa.. det är väl det som har hänt ikväll i guess ;P Ska gå och lägga mig nu på direkten för jag ska upp imorn och handla grejer till rummet med morsan =) Blir nog trevligt.. elr nått :D hihu!

Jaja... god natt!


pussisar


Ovido - Quiz & Flashcards