Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 19 oktober 2007 16:50

Vaknade halv sju imorse.. var så apigt jävla trött så jag hedde på snooze och sov tio minuter till.. var lika trött då.. såklart =D haha, så jag somnade och sov ytterligare tio minuter.. klev alltså upp tio i sju, och skulle gå till bussen halv åtta.. uschusch stressigt tänkte jag. Men som tur är har vi idrott på fredagmornar, så jag sket i att sminka mig och slängde bara ner sminket i väsken istället, sen drog jag på mig idrottskläderna och satt upp håret.. tio över var jag klar, hade packat sakerna och allt, jag var riktigt snabb :D Sen fikade jag typ resten av tiden, eller.. satt och läste tidningen och checkade så jag inte hade glömt något. ;D

Sen gick jag enr till bussen ensam, sussie skulle få skjuts för annars hann hon inte!

Sen åkte vi till skolan som vanligt och hade alla lektioner :D


På rörlig bild, så läste jag ett mail från en viss O och gissa om jag blev glad. Fyfan jag kände det ända ner från tårna, sen gick jag med fetaste leendet resten av timmen, så grymt glad jag är nu :)


Jaja.. ska väl vara med Sussie sen :) så var det sagt iaf ;) hihi.. lär väl bara bli att vi tjockar oss =D Det är fredag och då får vi äta godis, så jävla mumsigt =D muahaha :D

Och mamma ska köpa pizza till middag, så jääävla gött =D Sitter bara och väntar på att hon ska komma hem x) hihi, matvrak i know ;)

Aja, nu ska jag fixa lite bilder på ps sen ska jag ladda upp nåra på bdb :)


PUSSS PÅ ALLA :D:D 


Ovido - Quiz & Flashcards