Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 1 juli 2007 13:23

Var det hur kul som helst verkligen! fast bröjade med att jag och Hanna GICK ända bort till Therese, och jag hade klackskorna så jag fick redigt med skavsår. usch och fy skavsår är nog det värsta som finns tror jag!

Men iallafall, vi kom dit typ sist, va ganska sena, så allting va i full rulle och det var massa folk där. Vi kom väl dit vid halv nio tiden.

Sen så gick vi därifrån, men jag och Elina stannade kvar med några hon kände från Vilhelmina, så vi satt därute på bron och prata åsånt. Sen så skulle vi gå till dansgalan dit alla andra hade gått. Så efter en bit så fick vi skjuts så vi behövde inte så så långt, bra med tanke på mina skavsår.

Sen så va vi därute och träffade massa folk och så, sen så lånade Elina Zaras band och tog sig in på området, men jag hade ju inget så jag fick stå ute, men så träffade jag Malin så hon slet av sitt så jag kunde knyta fast det och komma in. Verkligen, tack så himla mycket Malin, my hero ^^,

När jag skulle gå in till Malin sen med bandet så träffade jag pappa, han var redigt onykter, typ krama om mig och sa typ här är min lilla ängel, min femtonåriga lilla dotter och jag älskar henne så jävla mycket hon är mitt allt. haha typ nått sånt. Men sen så träffade jag hanna och Therese Linda och alla, orka inte skriva upp alla xP

Så vid ett tiden så gick Elina hem, för hon mådde inte så bra utav en anledning som vi inte behöver ta upp nu! men iallafall, hon ville bara vara hemma själv så jag stannade med hanna och alla. Så vid tvåtiden så stängde dom området och alla fick gå ut, då skulle vi på efterfest i nån stuga, men där var det då ganska så dött :P

Så träffade jag Viktor och fick en cola av han, haha behövde verkligen nått så jag kunde börja nyktra till, . Tihi.

Aja gick hem med Hanna och Björn vid kvart över tre så vi va väl hemma nån gång vid halv fyra eller nått.

Så då gick jag in till husvagnen till Elina och la mig och sov, eller ja jag va först in och tvätta mig och hämta vatten åsånt men sen så sov jag ;D skönt naaaanting kan jag lova =D

Så väckte tommy oss typ tolv idag, och jag vaknade och var knappt bakis alls, så himla skönt kan jag lova. Var orolig för att jag skulle ligga och spy eller nått men jag kunde till och med få i mig fil och flingor och jag mår prima fint ;D känner mig bara lite trött och sliten men de gör man ju alltid.

haha.

aja nu ska vi ner å kik en sväng på marknan sen vettefasen.

åker ju hem imorn!

haha just ja, snackade med ricky och linda när jag och elina åkte bil med tomas, haha fan vad jag saknar er sötisar!!! Men snart får jag träffa er, och ni får sluta skratta åt mig när jag ringer på fyllan jag ville ju bara prata med er :D

haha dumjävlar jag älskar er :D


Ida Åkebrand - fettfettfettfettnice;)

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards