Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 11 juli 2007 23:22

PJUUH, NU HAR ALLA ÅKT IGEN,  ena familjen skulle hem från sthlm, eller dom skulle till umeå, till stugan, och den andra skulle köra till sthlm nu inatt och sedan vidare till öland, usch tkr synd om dom som ska måsta åka hela vägen ner till sthlm nu mitt i natten!

Menmen, vill man komma fram nån gång så ;P


Och efter två alvedon och en lååång varm dusch så mår jag toppen igen!

Det var det som saknades för att Ida skulle må bra, så nu är jag i farten igen ;)

Ska lägga mig och kolla på filmen nu, blev lite senare än tänkt men what ever =D


Ida Åkebrand - Looking back at mee

Av Ida Åkebrand - 11 juli 2007 22:10

Gaah, nu bara stormar det in folk och hundar och grejer här.

Gideonssonarna, hmm dedär lät knasigt men jaja de får duga, ja men dom kom ialf, hmm har inte gått ut och kollat vilka det är men kan ana att det är lisse martin frida amanda tobbe sanna kurt emanuel albin räzer och mira, haha ojoj det va en jävla massa, och jag som skulle hoppa in i duschen sen sätta mig och kolla på film, nu måste man ju vara social med dom med, hmm jaja ;D


Ida Åkebrand - Livet är inte lätt jämt ;P

Av Ida Åkebrand - 11 juli 2007 21:15

USCH VAD KALLT DET ÄR ATT KÖRA MOPPE, körde till Ricky och sen ut till nsk för linda skulle köra epa, men jag tyckte de va så kallt så jag körde hem, orkade inte vara kvar där längre håller på frysa sönder.

Och jag tror jag håller på bli förkyld! :O Det får inte hända tills jag ska till Skåne, bläbläblä.. har ont i halsen och huvudet, blir inte nå mkt moppekörning nu iallafall. Isåfall skare va mkt kläder för jag får verkligen inte bli sjuk, då dör jag ju :P

Sååå blir att ta de lungt som satan resten av kvällen, och får ta det lungt imorgon med ute på stan, sen bara åka hem och tare lungt!!

Orkar inte med att vara sjuk, nej usch!

Menmen, ska lägga mig och kolla på film hade jag tänkt, Dreamgirls, sussie sa att den var riktigt bra, så jag får väl lita på henne och kolla på den :)

Sen ska jag nog sova, fick ju inte mkt sömn inatt så jag kan behöva det. Ont i ryggen har jag också. ;(


Ida Åkebrand - In my eyes you're ded!

Av Ida Åkebrand - 11 juli 2007 18:45

KÄNNER DET ATT MED ATT HITTA par shorts är ett omöjligt fall för Ida Åkebrand, så det blev att jag och mamma klippte av ett par lee jeans som jag aldrig använder längre. Blev faktiskt väldigt bra, förutom att jag hatar att visa mina ben, men om det bli fint väder så måste man ju ;)

Så då behöver jag inte få frispel om jag inte hittar några på stan imorn :)

Känns nice med en shoppingtur, har inte köpt något nytt på gud vet hur länge, så nu jäklar ska jag hitta något. Nått linne eller vad som helst är ju aldrig omöjligt.

Idag var jag inte riktigt på shoppinghumör, så det blev bara att kika runt i några butiker sen fika på charm :)

Hoppas det bli sol imorn med, solen inspirerar en att shoppa, men idag hade jag alldeles för mkt kläder och jag såg ut som en slusk, så det var helt enkelt inte rätt tillfälle.

Men som sagt hoppas det känns bättre imorgon :}


herregud, måste börja packa snart också, kmr verkligen vara jobbigt att inte få ta med hur mkt man vill, man ska ju orka bära allt också, och finkläder behövs ju inte, så det är väl iofs bra. Men kmr ändå stå och vela vad jag ska ha med och inte, men det blir som det blir.. säkert bra.. eller nått :D

Hoppas på det iallafall.

Gud vad jag längtar, det kommer bli så jukt jävla roligt. OMG!


Käkade våfflor förut till middag, det som jag brukar ösa i mig, men var inte alls hungrig idag så jag åt typ en och lite till, är fortfarande mätt, urk!

Får se vad som händer och sker ikväll, lär bli att sitta hemma och kolla på en film eller nånting, känner mig inte på humör för att vara med massa folk, vet inte vad det är, men känner mig isolerad från omvärlden, vill bara sova och vara ensam, hade det varit vanliga ida, så hade hon varit totalt galen vid dethär laget, och bara sitta och klaga över att vara ensam och ringa hela kontaktlistan för att hitta någon att vara med!

Kanske ringer till Bea, hmm jaa det lät iofs som en bra ide, har inte träffat henne på länge och där är det ju som att vara hemma, så det är lungt.

Måste hinna vara med henne innan jag far och träffa alla muppar därborta :D haha sry alla, men jag älskar er ändå ;) Men jaa, så är det!

Ska ta och ringa till henne nu och se om hon är hemma, annars blir det en Ida-kväll ikväll ;P höhö.

aja hare!


Ida Åkebrand - Level down!

Av Ida Åkebrand - 11 juli 2007 16:50

SÅ KOM MAN NYSS HEM FRÅN STAN, har varit där med Nathalie, åkte så jag va där runt halv tre, körde moppen från Alnön för jag har varit där hos Jonna och sovit. Så igår så åkte vi på statiol och jag fick köpa choklad, har fan varit sugen på det över en vecka xP Sen hyrde vi temptation island, eller vad den nu heter (: Ricky va där också, och saaaatan så varmt det var inatt kan jag lova, höll fan på svettas ihjäl, sen piper det så satans i mina öron och det gör ju inte saken bättre. Men jag klarar mig alltid, vaknade runt halv tolv, tidigt för att vara mig ju! Haha!

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, blir kanske att vara med Jonna m.fl, ja ni vet vilka dom är.. men jag vet inte om jag orkar, pga av en viss anledning som vi inte behöver prata om!


Kände mig som en lodis på stan idag, mjukiskläder, ooja, och Nathalie kom där med vita jeans och värsta looken, ;) haha men man kan ju inte vara snygg jämt ;) Nä, skämt åsido men jag orkade inte ta med mig nå finkläder igår då jag körde till alnön, moppen blir ändå fullproppad xP Så då sket jag i det, och ingen kladae ju på mig, så det funkade ju prima! :D


Det är nu två dygn och en halv dag tills jag ska till skåne, faan vad roligt det kmr bli, shit helt sjukt =D=D

Känns tråkigt att bara sticka och lämna alla, men sry allihopa, man måste få uppleva saker här i livet, och det kan man INTE göra i sundsvall, så tyvär.. ;)

Kmr fan sakna er, men jag kmr inte sakna sundsvall ;)

Och när jag kmr hem kmr jag vara hemma ca en vecka, sen blir det LULEÅÅÅÅÅ FOLKET =D

Haha nä, usch vad jag far och flänger, menså har det alltid varit, jag har alltid hela mitt liv gjort massor med saker på sommrarna, det är ju då man ska passa på att ha skoj, för när det är skola så hinner man inte med så mkt!

Såå, jaa, ni förstår mig! Men jag förstår inte alla som sitter hemma hela lovet, hurfan orkar ni? Jag fattar att det är nice att vara hemma med kompisarna, men wtf? dom kan man vara med jämt annars ;)

Haha nää, nu ska jag inte hacka på er som tkr att det är bäst, jag tkr ju som jag vill och ni som ni ;D


Haha har fått tvångstankar, måste jämt kolla om plektrumet ligger kvar ovanför datorn varenda gång jag sätter mig.. är sjukt rädd att det ska vara borta och då kmr jag bärja grina och hata allt och alla ;D hahahaha x(


Ska vara med Eva imorn ska jag också =D wohooo, har inte varit med henne på evigheter! Gaah kmr krama sönder henne, som jag höll på göra på gatufesten när jag såg hon xP hahaha! Menmen, det får hon leva med! :D

Mååste bara hitta shorts som jag kan ha i skåne, vill inte ha dom vita dom blir så satans skitiga xP haha, men vi ser ju vad jag hitta =D Ska köpa en ram så jag kan rama in mitt plektrum osv =D


Men nu ska jag äta maat! Tjingtjong! 


Ida Åkebrand - Let me show you what it really means to be frustrated sexually, to be in need.

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards