Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 9 juli 2007 13:27

VAKNADE LITE TIDIGARE IDAG, mamma kom och väckte mig vid ett, så jag har käkat "frukost" nu och så (:

Har inte en aning vad denna dag ska bestå av, men det ser jag väl. Tror jag ska ringa min vän Jonna som jag inte träffat på över två veckor :|

Känns jobbigt att jag inte ha träffat henne på så himla länge, och nu har vi ju bara idag tills på fredag på oss, och då ska jag hinna massor!

Ska vara med nathalie nån dag, stan nån dagm sen måste jag ju vara med bea nån dag också!

Jaja, nu har jag inte tid för att sitta här längre.


Ida Åkebrand - Shame on you baby!

Av Ida Åkebrand - 9 juli 2007 00:39

NJÄ, DET KAN MAN VERKLIGTN INTE KALLA DENNA. Har faktiskt inte gjort nånting alls idag, kan vi kalla det idag? klockan är ju över tolv, men jaa vi kallar det idag ändå! Vaknade ju halv tre, åt "frukost" kollade på Van Wilder (?) tro jag den heter, käkade, satt här ganska länge, sen så nu ha jag nyss sett på Harry Potter and the goblet of fire, ganska bra faktiskt!

haha jaa, mkt givande dag, NOT x) Menmen ibland måste man ha sånna dagar också ;)

Längtar sönder till skåne alltså, så sjukt roligt det kmr bli där! GET IT =D

Och det är ju bara, hm 5 dagar kvar ;) de ni!


Och fortfarande så piper det i mina öron, usch kan någon bara stoppa mitt lidande och få det att försvinna? Tror jag blir galen på dethär, (nog för att vi redan har blivit överens om att jag är galen, men det här gör mig sinnessjuk!)  Aja, nu blir det ju aldrig att man glömmer att he på musik på datan, för utan musiken bara tjuter det. Uschusch.

Jaja, nått jag får leva med, jag får skylla mig själv att jag inte skyddade öronen bättre! Så tänk på det, skydda era öron för det är verkligen inte nice när det piper hela tiden! Så fort det blir tyst, har varit så i, hmm få se, ca tre dagar nu för mig, men får hoppas att det bara är nått tillfälligt och går över snart! :)


Hade tänkt lägga mig och läsa min bok nu innan jag ska sova, är inte trött ett dugg (konstigt?!) så jag måste läsa mig trött, det brukar funka bra för mig, somnar nästan med boken i handen xP

Men eftersom jag sov så länge idag, så ha jag inte ens varit vaken i tolv timmar, och då blir det svårt för mig att somna, och nu med pipandet, så är det ännu svårere, raargh!


Ida Åkebrand - will you be the one who saves me?


Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards