Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 12 juli 2007 23:25

i will find someone i'm made for


SÅ KOM MAN PRECIS HEM FRÅN BEA. Har varit där och tagit det lungt, pratat med Maggan och fåglarna, ååhw Lillan är så himla gosig, min lilla gosis! ^^,Dom andra var och åkte ring, men de va så jäkla kallt så jag bangade och satt inne och snackade skit med Maggan :)Tihi, sen kollade jag på Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko med Mikaela, wohoo, eva och adam for life ;) hahaha.Jaja, sen nu körde jag hem, snuskigt kallt ute och jag körde bara hit med jeansshortsen, INTE SMART, men som tur är så va jag ju hos familjen forsgren, såå jag lånade ett par mjukisbyxer av Maggan, så nu luktar jag henne ;P haha.Jaja, nu ska jag lägga mig och kolla på csi sen ska ja sova, mamma ska väcka mig klockan nio imorn, så jag kan somna nångång eftersom jag ska kliva upp halv tre, jaa HALV TRE ni läste rätt, tåget går halv fem på morgonen och ska hämta upp ida och kerstin också, så det tar ju ett tag!Haha jaja. Hare gött så hörs vi i mööran ;)


Ida Åkebrand - SKÅÅÅÅNE BABY! =D

Mp3

Av Ida Åkebrand - 12 juli 2007 19:16

mp3


HAR NYSS RADERAT ALLA LÅTAR från mp3;n och lagt in nya, ska ta denhär för det gör inte lika mkt om jag tappar bort den eller om nån tar den än i-poden, så då tyckte jag de va bäst att ta denna!

Men.. nu är det så att jag har ett litet problem, all musik får nämligen inte plats på den, meeen jag tar det bästa så får jag nöta det hela vägen ner till skåne, gaaah fatta så jäkla roligt det ska bli!

Jag och mamma ska packa imorgon, måste se så att jag får med allting, ska ju ändå vara borta i en vecka!

men det blir nog superbra, ska ha med mig manteln också, det är ju ett måste för den är så himla skön att ha på sig när man är på något såntdär ^^, Kärlek till manteln ;) Haha.


Åhnej, nu kom jag på vad jag glömde att köpa idag! en ram till plektrumet, gaah, fan va glömsk jag är, satt ju och tänkte på det i bilen påväg till stan, sen när jag stog och väntade på eva tänkte jag också på det. Men icket, så länge var inte mitt minne!Haha det blir alltid såhär, kommer på sakerna EFTER jag har varit i stan =P Jaja,får försöka komma ihåg det nästa gång jag far in då :)



Ida Åkebrand - Maybe the diamonds are not for everyone!


Av Ida Åkebrand - 12 juli 2007 17:54

SKRIV DITT FÖRNAMN PÅ GOOGLE och sök efter bilder, släng sedan upp den första bilden som kommer upp på din blogg, hum, jaja okej, här är första bilden under namnet ida;

någon,.


Hmm, jaa tror det va från ungvänster eller nått, kollade inte så noga, men dedär va den första ida på google, haha =P


Kom nyss hem från stan, varit där och shoppat med Eva (:

Köpte;

Långt linne från h&m, en lång t-shirt från h&m, ett linne från gina tricot och en sundsvall tröja på intersport, mysss tröja som jag ska ha i Skåne, fett nice =)


Så nu ska jag sätta mig och käka, sen ska jag vänta på att Bea och alla kmr hem sen ska jag till dom en sväng ;) Dom va påväg till Malin, maggans syster för hon fyllde visst år men dom skulle ringa då dom va hemma :) Mwiiihi!


Ida Åkebrand - I know that you're out there!

Av Ida Åkebrand - 12 juli 2007 12:15

MAMMA VÄCKTE MIG KLOCKAN ELVA IDAG, urk va tidigt.. men masade mig upp ur sängen ändå, gick på toa slängde iskalltvatten i ansiktet på mig och sen va jag pigg ;)

Sen så gick jag tillbaka till rummet och började välja kläder, men nästan allt låg i tvätten så det blev mina vita shorts och den rosarutiga tröjan (:

Ska in till stan och träffa Eva snart också (: Wohoo, pappa ska skjutsa in mig för han skulle köpa nånting till stereon i Daniels bil, så då passade det ju perfekt att jag fick åka med :)

Det är jobbigt att åka buss, tar lång tid och oftast så är det hur varmt som helst så man håller på dö, iallafall en vacker dag som denna!


Hmm, när jag säger vacker dag, måste in och kolla hur vädret verkar bli nere i skåne i helgen, hoppashoppashoppas på goooväder ! =D

Då blir jag glad (: Hihi, jaja, nu ska jag vidare, have a nice day!


Ida Åkebrand - Sunshine in the rain

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards