Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 27 juli 2007 19:41

Här är en LITEN del av alla bilder jag tog, det tar ju sån jävla tid att lägga upp bilder så jag palla inte lägga upp nå fler =P


Jag och kerstin på tåget xP

Kerstin låg och sov på golvet xP

Och ida med, fast under sätena =P

Ida Lelle och Åsa!

skabbtåget vi åkte med x(

Kmr inte sakna sätena, LOVAR! tänk er äver 14 timmar på domdär. USCH!

Åsså skulle man sitta tre på varje "soffa". grr hat till tåget!

Vårat tält xP moahaha!

Julia och Jane, (underbar! =D)

egobild i tältet =P

Det var sjuuukt varmt där nere! =O =D

Bara för att Kerstin fick snyggaste brännan. :D hahahaha!

Kerstin, Åsa, Lelle och Ida på våran portal ;P

MUUUMS MED PIZZA! =D

Lelle och Åsa i kristianstad :)

Råååsa, elin, julia och amääända ;P

Steeekarna ;D

You're the best =D Ida, Kerstin, Jennifer och Linnea =D

Snook, kass bild men jaja! =P

Äta muffins på rockcaféet <3 =D haha.

Jennifääääär och jag ;P

Min flagga till paraden =D det står (njurunda scoutkår den vackra kåren på tröjan jag har hängt upp ;D )

En mycket LITEN del av paraden till stora scenen!

"LITE" folk =D haha det ser sjukt lite ut på bilderna jämfört med verkligheten, aja va sjukt mkt folk ialf, detta var avslutningen vid stora scenen ;P

Melody Club, kass kvalla vet, men de va så långt fram till scenen från där vi satt så man fick värdelösa bilder xP

Timo Räsinen, (stavning?!)

Sebastian Carlsson xP

Petter!

Asså fråga inte vad jag gör, vi var sjukt taggade den kvällen ialf, helt galna. (nää seriöst? =O) HAHAHA!

Självklart så va självaste kungen där ;D

Ida, Andreas och Dennis på "efterfesten"

Petter försökte våldta björn på tågresan hem, stackars pojke! =P HAHA NOT! ;)


Jaa, där var en liten del av alla bilder, ursäkta att jag inte såg riktigt klok ut, men vafan, det va SCOUTLÄGER så man ska inte vara snygg!

Så är det bara ;)


Ida Åkebrand - Föd en get förfan =D

Av Ida Åkebrand - 27 juli 2007 17:41

NU ÄR MITT PLEKTRUM ÄNTLIGEN PÅ SIN RÄTTA PLATS.

Har ramat in det tillsammans med en bild på sunrise avenue och gatufesten bandet.

det dåligt är att det står 2006 på bandet, men jag får kludda över det och skriva 2007 istället, så jag inte blir förvirrad i framtiden vilket år det var ;P Haha!


lalala

 Fiint elr hur? =D


Ida Åkebrand - Oooh yeah!

Av Ida Åkebrand - 27 juli 2007 14:57

Halv

Du Ida, du är halv! x)


NU SKA JAG LÄGGA MIG och titta på 100 girls hade jag tänkt, har precis laddat hem den ;D Och jag har nyss ätit korv och makaroner som jag gjorde helt själv! ;) Gott vare kan jag lova er =D

Och jag gör ett nytt försök på att ladda hem the simpsons movie, så nu hoppas jag verkligen det är rätt och att det är en film inte massa annat skit som de va förut xP Jaja, jag får väl se hur det går sen när den är klar.


Duschat idag har jag också gjort, skönt som tusan, men jag fryser!!Gah cpförkylning!Jaja, bara jag blir frisk till luleå så är jag nöjd, och jag har ju några dagar på mig att hinna bli frisk, så om jag har tur så är jag frisk ialf :) 


Ida Åkebrand - Kill the pain!

Av Ida Åkebrand - 27 juli 2007 12:00

hahaha

 Du Ida, håret står rätt upp! x)


NÄ NU BLIR JAG FAN GALEN, min förkylning vill aldrig försvinna, den var som värst när jag var i skåne, sen nu när jag kommit hem så har den blivit bättre, men nu idag vaknar jag med att huvet håller på sprängas och jag är hur tätt i näsan som helst och jag har fullt med slem i halsen.

Usch verkligen inte trevligt!

Jag MÅSTE bli frisk till Luleå, annars dör jag ju!

FANFANFAN! Det som var påväg att bli bra, nu har det bara gått och blivit sämre igen, det kliar som satan i halsen så jag håller på hosta ihjäl mig!

Måste bli en innedag idag och bara ligga under mitt varma täcke och dricka varm oboy och kolla på film.

Jag kan fan inte göra nått idag alltså. Egentligen borde jag inte göra nått på hela helgen, men imorn så har jag lovat sussie att jag ska vara med henne för vi måste planera luleåresan!

Men hon kan säkert komma hit så jag inte måste bege mig ut =P

Nog för att ingen har dött av friskluft, men vafan =P


Aja, nu ska jag ladda hem några nya filmer, vill påpeka att the simpson movie som jag laddade hem inte ens va en filmjävel, fan vad sur jag blev! Gaah, så nu måste jag ladda hem den igen ;)


Ida Åkebrand - down in the past

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards