Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 29 juli 2007 23:46

..lets me know that you need me.. nanana =D haha. Har nyss pratat med Nathalie, gaah jag blir galen, jag förstår nte hur han.. HAN kan göra sådär mot henne! Är han heeeelt jävla störd i huvet?? Ooooja, det tycker jag och många andra! Gaah, sådär gör man bara inte.. Man lämnar inte en tjej som åker 50 mil upp i landet helt ENSAM i ett jävla vandrarhem, och ringer när man jobbat klart och säger att man inte kan komma dit, utan måste sova hemma! Gaaaah jag blir tokig.

Jaja, hoppas han förlåter henne riktigt jävla rejält. Han är fan inte värd na.. usch!!


Nä, jag blir bara sur av att tänka på de.. ska nog gå och sova snart.. eller jag vet inte, känner mig inte särskilt trött.. Men jag kanske börjar läsa på min nya bok =D wohooo nööta ;) haha x)

jaja, nånting ska jag iallafall hitta på här i min ensamhet.. se eva och adam kanske.. hmm?

Skitsamma, iiiinte länge kvar tills Luleå nu heller, shit vad jag längtar =D wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo you don't get it!


Ida Åkebrand - I'm lost in peaceful dreams



Av Ida Åkebrand - 29 juli 2007 18:36

wohooo, Sussie har varit här och spridit lite gläjde. Himla skoj att träffa henne igen, men hon gick hem och käkade nu och skulle komma tillbaks efter :) Mycket trevligt.

Och frisk känner jag mig också, YES! =D eller jaa, jag är ju lite snorig och slemmig i halsen men inge mer, så jag är nog frisk tills luleå sjukt nice det! Orkar verkligen inte vara där och va sjuk, man blir så himla sliten snabbt då man är sjuk, och det skulle ju inte alls vara bra där inte ;P gaha!


Jaja, ska klicka mig vidare... innan sussie kommer tillbaks ;P Då ska vi väl se en film eller nått trevligt, blir inte att sticka ut nånstans ialf =P


Ida Åkebrand - I died in my dreams

Av Ida Åkebrand - 29 juli 2007 15:11

Så va man hemma igen då.. köpte boken, skulle egentligen vara en pocketbok, men den fanns inte så, så det blev en vanlig bok ;P

inte för att det störde min kassa någonting, eftersom att det var min snälla mor som köpte den åt mig ! Tack så mkt :)


Efter att vi hade köpt boken gick vi på intersport, kikade runt lite där och sen gick vi bort till Elgiganten och köpte en diskmaskin som pappa ska fara och hämta. pallade inte betala frakt, det kostade fan 600 spän extra att få den hemlevererad, så de va inte värt de.

Med tanke på att vi måste spara till resan!


Mysteriumet med staketet är ännu inte löst, gahh Anette sitter ute och spanar hela dagen, men det är lika dött som det oftast är i detdär huset. Tror dom har smitit undan, eller ja, försöker iallafall, dom kan ju inte vara borta hur länge som helst, så tillslut kmr dom bli fast och då är det lika bra att erkänna alltihop för alla vet redan hur det är!


Börjar bli sjukt less på att vara hemma, kmr bli galen om det fortsätter länge till.. gahh!

Nån som har tips på nån bra film kanske? =D

Skulle bli väldigt glad då, för jag har nött ut alla filmer jag har på datorn och dom vi har hemma! Eller ja, kanske inte alla men nästan, har jag inte nån jag inte har sett får jag panik =P

Jagvet, jag är lite udda, men om ni inte kan acceptera de, döda mig!


Nä. Nu orkar jag inte sitta här mer.. Går och dör.. eller kanske inte, men jag går iallafall och kollar på en film!


Ida Åkebrand - Gone with the sin

Av Ida Åkebrand - 29 juli 2007 11:41

BLEV VÄCKT KLOCKAN ELVA IDAG AV MAMI, hon tyckte jag skulle vakna då så vi fick fara iväg nån gång.

Och under natten så är det nån som har kört sönder Peter och Anettes staket, vi alla här på gatan vet ju vilken bil det var, för vi har vittnen och det finns märken på bilen.

Men dom som såg hann aldrig se vem som körde, så det är ju fortfarande ett mysterium.

Men jag tycker att det var lite konstigt, att man kör sönder en grannes staket och inte säger ett ljud. Hmm!

jaja, vi vet ju vad alla här tror iallafall så får vi ju se hur detta slutar! Ska bli spännande att få höra! :)


Nu håller jag på att göra mig iordning, ska bara platta håret sen är jag färdig, ska åka till Birsta med mor och far, ska ju som sagt köpa dendär boken, och dom ska kolla på en diskmaskin!


See ya!


Ida Åkebrand - Gahahahaha!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards