Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 13 juli 2007 22:08

SÅ NU ÄR PRECIS ALLTING FÄRDIGT, var hos Kerstin förut och lämnade en kabel för hon skulle ladda in låtar på mp3n, så satt jag och pratade med henne en stund också. Så nu håller jag på bränna ut skivor med mando diao och sunrise avenue som jag ska ha med för ida hade en bärbar stereo, fett niice ;)

Har packat på fullt med skivor så vi kmr nog sitta och lyssna lite smått (:

Känns riktigt bra att det snart är dags, kmr nog inte kunna sova inatt för jag kommer vara så nervös inför tågresan, jaa eller nått. Men så är det ju alltid när man ska iväg, man bara kokar av lycka och allt är så spännande, helst nu med dethär, kmr bli kanon! =D


Hahaha, jag och kerstin ska ha morgon gympa, springa runt området, och det roliga är att det alltid hänkar på massa folk, haha fan va fult, halva lägret ute och joggar i en massa x) hahaha.

jaja, jag skriver KANSKE sen innan jag åker, låter ialf datorn stå på ifall man skulle komma på något innan jag far :)


Jag och mamma satt och läste förut vart alla kommer ifrån som ska vara där på lägret, det va länder som Frankrike, Ryssland, Österrike, Tyskland, Norge, Danmark, USA, England, Belgien, Ghana, Tanzania, Libanon, Australien, Holland, Rumänien, Schweiz, Uganda, Irland, Costa Rica, Spanien, Grekland, Estland och skottland.

Jaa de va alla länder det kmr från, och såklart massor från sverige ;) Men fettfett nice de kmr bli :D

Men ni får ha det bra tills vi hörs, lär ju komma åt nån dator på lägret eftersom det finns internetcafe där, så lär väl blogga lite smått om vad som hänt :)


Ida Åkebrand - GOD BYE SUCKERSSSSSSSS! =D

Av Ida Åkebrand - 13 juli 2007 15:55

WOHOOO NU HAR JAG ÄNTLIGEN PACKAT FÄRDIGT. Och tro det eller ej, jag packade allting själv, eller jaa, mamma hjälpte mig ju komma ihåg vissa saker, MEN, hör och häpna, jag fick ner allting i min ryggsäck jag har, alltså ensändår campingryggsäck som är mellanstor, har fått plats så att allting ligger i nått fack i ryggsäcken eller spänt fast dom på, tex sovsäck, liggunderlag manteln och stövlarna sitter utanpå xP gahahahaha det ser mongo ut när jag går med den, jag ser ut som värsta luffaren x) Menmen, sånt är livet vettni, ska man ha kul så skiter man i hur packningen ser ut, det är ju de minsta problemet ;) Huvudsaken är att jag fick med allting, regnkläder och allt, i en och samma väska, har iofs en ryggsäck där jag har typ shampoo och sånt "skönhetsgrejs" och mp3 och ska ha fika på tåget, men det räknas ju inte, man måste ju nästan alltid ha en extra liten väska för sånt :)


Superbra. Ser ut som en tönt x) Men det får jag fan leva med, ni också :D Jag kanske är en tönt innerst inne, vem vet? ;)

Och faktiskt, så skiter jag fullständigt i de :D Wohooo! ;)


Ska få ha Maggans byxor också ^^, skulle lämna tillbaks dom när jag och mamma hade handlat, men hon sa att jag inte behövde att jag fick ta me dom ner till Skåne, och dom är så himla sköna, mkt skönare än mina B-kvalla byxor, haaaha xP Aja, nu är det ialf bara 12 timmar kvar tills jag är påväg till tåget ialf (; känns riktigt skööönt =D


Ska lägga mig och kolla på Livet enligt Rosa, gahahaha, eller Eva och Adam, får se va de blir, men nått av dom ialf, kanooon ;) Men vafan gör man inte för att fördriva tiden? Har inga särskilt bra filmer heller, så jag laddade hem eva och adam och livet enligt rosa, för dom gick riktigt snabbt ;)


Ida Åkebrand - There we go! =D

Av Ida Åkebrand - 13 juli 2007 10:04

JA HERREGUD, MAMMA VÄCKTE MIG KLOCKAN nio idag, sånt borde vara olagligt.. första gången hon kom in så märkte jag inte ens att hon kom, eller jag vaknade, men jag minns inte att hon hade varit och väckt mig, för sen en kvart senare kom hon tillbaka och då var jag vid liv. hmm, smart ida, kom inte ens ihåg att hon va in xP då var jag trött kan jag lova. =P

men det konstiga var att jag vaknade klockan sju också, men då va jag inte ens hälften så trött som jag va då när mamma väckte mig. Jaja, det är väl nått konstigt med kroppen.

Och förkyld är jag också, ;O gaaah, hostar och nyser hela tiden, sen är jag ganska hes, men det går säkert över, det kom antagligen från att man sprang runt på gf i regnet och man var blöt och kall. Inte smart! ;P haha.


Jaa, måste börja packa nu också så att man bli klar idag, går väl och lägger mig runt tio elva för jag ska kliva upp halv tre, hmm ?! Värt att ens gå och lägga sig liksom? Njää, men det är väl lika bra de så man inte vänder på dygnet helt och hållet, det skulle vara lite kämpigt där nere ;) haha.


Hör och häpna, jag ska klara mig UTAN plattången och hårspray en HEL VECKA! jag kmr avlida seriöst.. nu tror ni säkert att jag är största fjortisen, men seriöst, man ser inte mitt hår oplattat med vilje, för det är verkligen hemsk, står åt alla håll och gud vet vad!

Tur hårsnoddar och diadem är uppfunnet så jag kan he undan allt hår (;

nackdelen då, är ju att jag ser sjuk ut när jag inte har hår runt ansiktet, men det får jag och alla andra leva med ;) haha. Ingen dör väl hoppas jag =P


Nee, nu ska jag börja packa lite smått tror jag, mamma håller på sy till knappen på manteln ialf, för den satt så långt bak.

Gah, kmr aldrig kunna välja bort massa kläder, för ryggsäcken är inte stor, eller ja, mkt större än en vanlig, men allt kmr knappast rymmas i den ;S Illa illa. Aja, vi hittar säkert någon lösning ;)


Ida Åkebrand - With a smile on

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards