Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 26 juli 2007 15:55

haha just ja, kom på att jag är med i tidningen idag, dagbladet under njurunda/matfors. här är artikeln

http://dagbladet.se/artikel.php?id=357395&avdelning_1=131&avdelning_2=

men där är inte bilden med.

haha det är från när vi kom hem från skåne, då tog dom en bild av alla i njurunda scoutkår och så la dom in den bilden till artikeln. Nicenice ;P

Iofs ser man ut som en båtflykting men wtf xP haha!


Ida Åkebrand - lalala



Av Ida Åkebrand - 26 juli 2007 15:46

JAA, IDAG SÅ VAKNADE JAG RIKTIGT TIDIGT för att vara Ida Åkebrand.

Halv tio var klockan när jag vaknade, och kände att jag inte skulle kunna somna om. Gjorde ändå ett försök att somna, men det gick inte, så vid tio klev jag upp och satt mig och kollade på eva och adam.

Vid elva skriver Nathalie, och frågar om jag var vaken, så jag började göra mig iordning inför stan.

Linea var med också, så vi åkte med 10 över 12 bussen in till stan och nu kom vi precis hem.

Jag köpte ett par flipflop på dna, en ring på ur och penn, hårspray och nagelgrejs på kicks, chiken nuggets på donken, muums, och hårsnoddar och hårspännen på glitter, just ja, sen köpte jag en ram till mitt plektrum å de också.

Gjorde av med 500 spänn, och egentligen skulle jag bara köpa ramen och en bok, som jag då inte hittade.

Men jag får åka till birsta med mamma nån dag i helgen för jag ska ha boken till bussresan när den nu blir :)


Nu ska jag gå över till Nathalie och se vad vi ska hitta på för nått.

Det är sjukt varmt ute, lite åsk-känsla i luften faktiskt, men de hoppas vi väl att vi slipper ändå :)

jaja, ha en bra dag!


Ida Åkebrand - Tokio Hotel-Monsoon

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards