Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 25 juli 2007 18:19

HAR LADDAT HEM FLERA FILMER idag, typ Harry potter och fenixordern, linas kvällsbok, the simpsons movie, sorority boys och v för vendetta ;P så nu har jag laddat upp lagret med några nys filmer, myyys!


Ska tillbaka till bea igen nu hade jag tänkt, lär väl inte vara där allt för länge är så himla slut så blir nog en tidig kväll ikväll.

Fast oftast när jag säger så så går det ändå inte, jag sitter ändå uppe hela nätterna, men skitsamma :D


Jag och natta ska ha en favorit i repris, haha nä men vi ska vara uppe hela natten imorn, som vi gjorde förra året innan luleå, åsså dagen efter så åkte vi till huddik med hennes föräldrar för att inte somna i soffan xP haha.

Det var kuulkulkul! =D Så då är det planerat inför morrondagen, lär vara med henne på dan också.

Men jag måste in till stan nånting också, kanske åker in till helgen. Hmm, aja få se hure blir! :)


Längtar som sjutton till Luleå ialf, =D=D Måste snacka nått med sussie när vi ska åka upp =P Känns som bra att veta det så man inte får panik sen xP

gaah, kmr ju få träffa oskar där också, nananana de få inte duuuu :D

haha nä, de ska bli sjukt kul att träffa han ^^,


jaja, nu ska jag ta super-ulla och köra hem till bea. Hare gött :)


Ida Åkebrand - Crazy

Av Ida Åkebrand - 25 juli 2007 12:26

IGÅR SÅ RINGDE BEA OCH VÄCKTE mig kvart i elva, så jag klev upp och började göra mig iordning.

Vid ett tiden var jag klar och körde bort till henne, va där och muppade, haha närå, men lucas kom efter ett tag sen så var Mikaela med oss också.

Sen gick vi in på dagiset med Tommie och Johan, för dom ville leka jaga med oss, och de gjorde vi, haha nice =P

Sen typ gick vi in, spelade tecken, daamn lucas och mikaela vann, grr!

Jag och bea suger på de x( haha.

Halv nio typ stack lucas hem för han skulle träna, och jag och bea va kvar hos henne till halv tio ungefär, då åkte vi hem till mig åsså ha vi sovit här, såg på rosa the movie ;P yeeah!

Så nu ligger hon och sover och jag sitter här, ska väcka henne nu tror jag, så vi kan fika för jag svälter!!


Ida Åkebrand - Be nice

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards