Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Ida Åkebrand - 8 juli 2007 19:30

ÄLSKAR!

 Kmr aldrig glömma!


Det är helt sjukt hur mkt jag tkr om dom alltså.

När jag lyssnar på låten "Forever yours" får jag tårar i ögonen,

seriöst jag har nog nått fel eller nått!

Men det var bara så sjukt underbart att kolla på dom i torsdags,

 det gjorde bara att dom blev ännu bättre, och plektrumet.. j

ag kommer aldrig att glömma dethär,

det kan jag ju lova! Så jäkla stort..

Ni tror säkert att jag är dum eller nått liknande

men LEV MED DET för

dom är så sjukt bra så jag blir GALEN.

Wohoo.

Så fort jag lyssnar på dom, så tänker jag

på dagen då jag fick se dom.

Och hela tiden så poffar tanken när han tappade

sitt plektrum och jag fick det i min hand,

sjukt, men helt helt helt underbart!


Forever yours;


There are times I can leave my heart wide open

There are days believe I can heal wounds on me


There are times I could come to you and hurt you

 I could easily bring your tears

 I could send you to hell, I know you


I will find something more

Someone I am made for

Shame on you baby, Forever yours


You were mine and I was yours for one night

You were mine and there is no one who's like me


These screams they wake me up in the night

They violently fill my room

They keep me awake, I hate you


I will find something more

Someone I am made for

Shame on you baby

Forever yours


 Videon; http://www.youtube.com/watch?v=cMNa1GX1kZk


 

Ida Åkebrand - Världsbäst!

Av Ida Åkebrand - 8 juli 2007 18:04

HÄR ÄR BILDERNA FRÅN IGÅR.. blev inte många bilder ( dock inte alla är med här men) som sagt väldigt lite bilder blev knäppta, orkade bara inte ta fram kameran ;P haha. jaja nåra blev det ju ialf (;


brjön

Björn Rosenström ;)

wiii

Jag Alex Sussie, snygga tjejer x) gaaaah!

doom

Alex oxh sussie, haha alex din sötis klarar inte av blixten xP haha!

elin

Haha Elin Lanto, värdelöst uppträdande men det var enda stället där det inte regnade så vi plågade öronen en stund xP


Haha jaa, där var några bilder från igår xP gash !


Ida Åkebrand - Don't let me go!

Av Ida Åkebrand - 8 juli 2007 14:43

GODMORGON, HUM, NÄR KLOCKAN VAR halv tre kom mamma in och väckte mig, raaur, haha nä de va lungt, kan ju inte sova heeela dagen ju! Har bara hunnit fika åså, men skönt ändå, ska bara vara hemma hela dagen, lyssna på gomusik och kika på nån film :) Skönt nanting!


Men nu längtar jag bara tills nästa helg, fyfan då blir det skåne för hela slanten, FATTA SÅ JÄVLA KUL! Gaash.

Tåget går HALV FEM på morgonen, fan inte ens värt att gå och lägga sig då, man ska ju ändå sitta på tåget i 12 timmar x( haha. Jobbigt, men man har ju tid att filosofera ialf ;P

kmr lätt ha med mig både i-poden och mp3;n , helt klart! haha.

Nä, nu ska jag vidare!!


Ida Åkebrand - All because of you

Av Ida Åkebrand - 8 juli 2007 01:51

JAA, NU ÄR DET ETT HELT ÅR kvar tills nästa, men roligt har de vatt ialf =D

hmm, känns både skönt och sorligt att det är över, hade de varit bättre artister, typ som förra året, då hade man bara varit ledsen att de skulle ta slut, men nu är det nästan skönt, idag såg vi bara rosenström sen va vi inne i madhouse och dansade, visst roligt det med, men jag är sån som älskar att gå runt och kolla på alla artister så jaa ;P menmen, de va roligt ialf, nu den senaste timmen, kanske lite mer, så va jag med natta andrea och sonja, sen mötte vi fia och steff också (: Så jag gick med dom och alex och sussie dansa i madhouse ;P haha, tur för mig att jag hittade dom ialf, har så jäkla ont i ryggen så hade fan inte pallat att stå och dansa där hela kvälle xP

aja, nästa crazy thing är ju skååne, fyfasen va jag längtar dit! Kmr bli så JÄVLA kul, även UTAN er sussie ;P haha.

Aja, nu ska jag logga in på lunar en sväng sen ska jag sova.Skööönt naaanting!

slänger upp bilder imorn, ha inte hett in dom på datorn än ändå satt orka inte göra de, vill bara sova :Dhaha aja. sov gott alla glada och sura människor ;D


Ida Åkebrand - Your hair touching my face and now i can fly!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards