Alla inlägg den 1 april 2008

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 22:04

Har nyss legat och kollat på 27 dresses, riktigt bra tycker jag! haha, en liten såndär mysig kärleksfilm som man i början fattar vem huvudpersonen tillslut kommer bli tillsammans med. men den var ja, bra ändå =) Nu ska jag sova eftersom det är skolan imorgon.


Godnatt

Ida

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 19:23

Denhär killen är GRYYYM på att spela piano och SJUNGA. Gash jag ryser. Och är det bara jag som tycker att han är lite småsöt på denhär videon? ;) haha. Älskar iaf låten, blir alltid glad av den :)



Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 19:14

Jag fick en chock när jag läste det på posh24 =O Hur i hela friden kan man SÄLJA en unge? Hon ville adoptera bort den, men det var tydligen för riskabelt, därför säljer hon den istället? ;S Det låter ju bara ännu sjukare. Nä, jag har aldrig riktigt förstått mig på spears-familjen. Men, man kan ju hoppas att det bara är ett falskt rykte, för det låter ju helt insane, elr vad säger ni?

Jaja, det är väl bara att vänta och se!

(posh24.se)


ciao.

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 18:33

haha, jag blev lite orolig där ett tag, datorn la av som vanligt och skulle börja starta om, sen ville den inte starta igen utan det stog nå bajs om att man skulle sätta in en skiva och sen reparera datorn, så alltså kom jag inte in. Trodde den hade kraschat elr något sånt, men som tur är har jag min duktiga pappa som kom och hjälpte mig med det så nu funkar den igen. Var grymt rädd att mina bilder skulle försvinna, så därför nu medans den lever håller jag på lägga över bilderna på extra hårddisken som vi har. Har dock så jääkla mkt bilder så de tar sin lilla tid. Menmen, jag får hålla ut helt enkelt. Känns ju skönt att veta om datorn kraschar att man har en backup på grejerna.


hur som helst, taxfree tidningen hade kommit hem till oss idag, så jag har suttit och kikat i den. Synd att det nästan bara är sprit och sånt där i som jag inte får köpa x) haha, men det blir nog nån parfym elr något liknande.  

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 16:10

haha, så duktig jag har vart nu! Har faktiskt delat upp allting från 2008 iaf, i kategorier nu. Kmr inte orka dela upp det andra, men ska bättra mig på att komma ihåg att lägga in inläggen i rätta kategorier. Tycker själv att det är praktiskt att vara inne på folks bloggar som har några kategorier iaf, så jag ska försöka skärpa mig. Några kategorier är väldigt tomma, men dom fylls väl så småningom. Jaja, det var bara det jag tänte säga! ciaaao.

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 15:41

Nu har jag kommit in igen efter en härlig promenad ner till ljungan. För att ha något att göra, tog jag självklart med kameran.


påväg ner.

Nere, usch kan snön inte försvinna?

Jag står och myser i solen med min halsduk.

(nej, jag är inte snygg utan smink jagvet

men palla smink när man är sjuk ;)

Jag var självklart tvungen att lämna fotspår i sanden efter mig!

Och sen vandrade jag hem igen!


Haha, ja det var min promenad ner till Ljungan det! Är så grymt härligt väder ute så jag kunde inte sitta inne och gojja heela dagen. Varmt och skänt var det också, och fåglarna kvittrar. Nu sitter jag och dricker isvatten (ja, vatten med is i) och myser. Ska se på 27 dresses som jag aldrig orkade se igår. Och just de, har fixat internet här nere hos mig nu också. DUKTIGT. (nog för att jag bara behövde starta om datorn men x) haha! SEYA

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 14:55

jag blir less på mitt internet som vägrar funka!! men ja, sånt som händer i guess. Har iallafall duschat och städat rummet nu, och funderar på att gå ner till ljungan fram och tillbaka bara för att få lite luft åså. Känner mig så instängd när jag sitter här hemma, och sen är det så himla fint väder så det skulle vara grymt härligt. Haha jo, jag gör det. Måste komma ut innan jag blir insane!


hör sen!

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 13:39

jag vet, jag är seg att komma igång på morgonen/dagen, men det är så att mitt internet nere på mitt rum inte funkar, så jag orkade helt enkelt inte springa upp förns nu. Har inte haft tid heller. Vaknade först typ halv åtta, men var så trött så jag tänkte att jag kunde sova ett tag till, men då somnade jag och sov till typ tolv. Hanna ringde mig och sen snackade jag med henne i typ en halvtimme. Så nu är jag grymt besviken på en viss som inte kan bete sig som en riktig kompis. nej usch varför ska mna hålla på på det viset. jaja, nog om det! När jag hade snackat med henne så stekte jag hamburgare och åt det. nyttigt verkligen. mnemen, sen gjorde jag mina grafiska uppgifter klara och nu ska jag hoppa in i duschen. Härligt. Funderar på att städa rummet också, men jag vet fan inte om jag orkar x) haha, det märks väl. Nu ska jag iallafall sticka ner igen. Ha en trevlig dag allesammans.


Puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards