Alla inlägg den 10 april 2008

Av Ida Åkebrand - 10 april 2008 15:09

jag tog steget, och frågade martin hur det verkligen var att vara en poser. jag fick svaret att det var riktigt tungt. ibland var det till och med stjärthåla. då förstår ni hur tungt det måste vara alltså.


jag måste också påpeka att han är en wannabee. JAG LOVAR. Hans layout på repotaget är nästan exakt likadan som min. OJOJOJ.


han säljer också en bärbar mus, ingen som har lust att köpa? kom igen jag vet att ni är sugna. DEN LYSER TILL OCH MED GRÖNT! 


haha, nä jag måste samla mig. slutar om en timme och jag har inget kvar att göra? vad gör man åt saken då? HMMM. får fråga Lotta. Tschüs!

Av Ida Åkebrand - 10 april 2008 14:17

hur är det att vara en poser? ja det kan man undra. fårga martin han vet. vi har en liten posehörna i klassrummet. MYSIGT!

Av Ida Åkebrand - 10 april 2008 11:00

I'm your superman right? ;) Nä, det behöver jag inte ens fråga om. KLART JAG ÄR. Muahaha, ska gå till bussen om tio minuter precis. Men jag blir LESS på snön. det ser fan ut som typ, januari? vad är det för fel? SCHEISSE. Jaja, jag har iallafall humöret på topp, och det är ju bra.



Här är min blåa nya tröja förresten. Och ja, självklart är den svettig och mustig från gårdagens pass, och jag har på mig den idag. Den låg i tvätten bland alla andra gamla smutsiga kläder och bara väntade på att få komma upp och spruuta ut massa svettlukt till mig. nej, självklart är det inte så. Till min stora förvåning hängde den på tork när jag vaknade, och jag blev glad att den var tvättad så jag kunde använda den. SNYGG elr hur? ;)

Nu ska jag.. ja, vad ska jag göra? Hoppla till toan och borsta gaddarna. seeeya!

Av Ida Åkebrand - 10 april 2008 09:23

Skepp å hoj landkrabbor. En gó morron eller vad säger ni? Det kliar min tånagel och håret mitt står åt alla håll. men inte är jag ledsen för det. För en gångs skull är jag riktigt pigg och glad när jag vaknar. Änglarna i mitt rum flyger omkring och jag känner för att dansa bert-dansen. Magen skriker efter mat, mat mina vänner, är gottttt. Helst när man hittar ett gammalt hårstrå med en vit stor hårsäck längst ut på kanten. Nej, nu blev jag riktigt sugen hörrni. Vi får höras senare istället. Tjaaatja.

Ovido - Quiz & Flashcards