Alla inlägg den 16 april 2008

Av Ida Åkebrand - 16 april 2008 09:11

Sitter hos amanda nu, Louise hann svara på mailet precis innan vi skulle åka härifrån, så som tur var så hann vi inte börja åka och få reda på att vi fick jobba på skolan. Så nu blev allt mycket soft! Vi sitter just nu och spelar guitar hero, men ska ävl snart börja lägga upp hur vi ska läsa våran lilla saga´. Ska vi jobba hemma så måste vi ju få något gjort också. Men ja, vi har ju hela dagen på oss. Börjar inte förns halv ett satt. SJUKT NICE!


mjaaa, det var väl mäst det jag ville skriva. Intressant va? Haha, det tycker iallafall jag! Och vädret håller sig fint, är typ 6 grader varmt ute! haha nä nu ska jag köra. CIAO

Av Ida Åkebrand - 16 april 2008 07:38

Ååh vilken härlig morgon det är idag! Såhör borde det vara varje dag, för man blir så pigg och glad av solen ;D Ska alldeles snart sticka iväg till Amanda, fortfarande i hopp om att vi ska slippa lektionen. men vi har kommit på en smart lösning om vi inte hinner få svar så det är lungt. Haha, kände bara att jag var tvungen att skriva några rader åtminstonde. Men nu måste jag ut och fixa! Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards