Alla inlägg den 25 april 2008

Av Ida Åkebrand - 25 april 2008 10:04

Nu åker vi ner till sthlm alldeles snart, och därefter beger vi oss till varmare klimat och länder. Fan vad jag har längtat efter dethär alltså.

Klev upp halv nio och ställde mig i duschen på en gång, sedan packade jag klart allt och nu är jag helt helt klar! Vikten på packningen blev nästan precis, så det var ju bra att jag kunde utnyttja det så bra! Sitter och funderar om det är något jag har glömt, men kommer inte på något, så jag får väl hoppas på det då!


Ska försöka blogga så ofta jag kan, jag lovar! Men jag kan däremot inte lova att det blir särskilt ofta. Det finns andra saker att göra än att sitta vid datorn! men ja, ska försöka hitta nått billigt internetcafe som jag kan skriva ifrån. Håll tummarna för mig att jag överlever flygningen, är något skraj för det! men det ska ju gå bra, har ju alla andra att grina på! Haha nä, så illa ska det ävl inte bli, men jaa. Hare så bra allihopa, så nästa gång vi hörs mår jag gött på Cypern! Hejdå, byebye, ciaaao, auf wiedersehen, adios!

/ allas eran toook!

Ovido - Quiz & Flashcards