Alla inlägg den 20 april 2008

Av Ida Åkebrand - 20 april 2008 22:35

Skönt att vara hemma, helgen har gått så otroligt fort så jag har trott att det har varit lördag hela dagen. Om det ändå vore så väl. Hade det iallafall trevligt hos mormor och morfar, kom massor med folk hela helgen,så man har ju träffat den ene och den andre. Klirrade också till i kassan min efter ett sånthär exklusivt besök, och jag kan säga att nu är jag allt utom fattig! Känns riktigt bra. Ibland är det bra att ha tajta morföräldrar (a)


Mjaa, det finns liksom inte så mkt att säga om helgen. Vi va där, såg tv, åt tårta, va ute och gick, duschade, satt på toa, kramades med 500 gamlingar, åt mat och ja, ni vet sånt man gör när man är ute i ingenstans.


Så ikväll när vi kom hem, gick jag bort till sussie och spenderade resten av kvällen där. MIn dator har som vanligt dampat, skulle in och skriva innan jag gick dit, men internetrutan gick inte att få upp, så jag hade något damp. sket ire och jävlades nu istället. Fick tillslut igång det och ja, här är jag! Ska gå och göra mig iordning nu sen ska jag nog sova. Vaknade tidigt imorse så jag är ganska trött.. Men ja, vi hörs väl imorgon :))

kram

Ovido - Quiz & Flashcards