Alla inlägg den 2 april 2008

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 21:13

HAHAHA JAG DOG :D


Pendeltåget Bålsta - Kungsängen

Två killar ~18 sitter mittemot varandra och pratar lågt och kärleksfullt och kysser varandra. Bredvid Kille 1 sitter en tant ~75.
Tanten (böjer sig mot Kille 1 och klappar honom på knäet): Så ni är HOMOSEXUELLA?! Grattis!!!


5ans buss, Uppsala

En tant ~70 kliver på bussen. Hon spanar in människorna runtomkring, går fram till ett litet barn ~7 och pekar samtidigt på en punkare ~18.
Tanten (halvskriker): Passa dig lilla flicka, om du inte borstar tänderna så äter han upp dig!


HAHAHA, tanter är för söta.  nej nu MSÅTE jag gå härifrån. Kom ju på att det är premiär (säger man så? xP) skitsamma,sverige pussas och kramas börjar iaf ikväll :D Måste ses ;)


Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 20:41

Hittade en gammal skiva som sussie bränt en gång i tiden och tagit med sig hit, som sedan fick bli min (a) haha, och såg att det var tre filmer på den. Bestämde mig för en av dom (alpha dog) och har nu nyss sett klart den. Skum film, men väldigt bra faktiskt. Lite tragiskt bara, men ja, bra ;) haha..

  


Nu ska jag se om det är något på tvn, annars ser jag väl en till film sen är det sleeeeeptime för Ida. Var så jäkla trött imorse, är ju inte van att kliva upp så jäkla tidigt, så ja.. Bäst jag inte är vaken för länge. Men just de, sovmorgon till tio imorn ju! Hmm, det är nice =D Haha, för det är = jag kan vara vaken längre men ändå inte vara tröttare på morgonen. Haha aja wtf, ska iaf dra härifrån.


simma lungt.

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 17:59

Igår fyllde ju världens bästa therese 17 år, och jag glömde bort att gratta henne. Men, ja det är ju bättre sent än aldrig. Slängde iväg ett sms för ett tag sen till henne. Tihi. GRATTIS I EFTERSKOTT SÖTIS. Saknar dig.


 

Haha, gammal bild. Sen gatufesten 2006. MISS IT! 

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 17:19

bara för att jag har tråkigt vavavava..



i can't control myself. 

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 16:23

alltså, nerladdningen går sjukt segt!


OPEPPPPPPP! 

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 15:55

Baah, skrev nyss ett inlägg så stänger explorer av sig.. dåligt sur man blir. aja skitsamma.. håller på ladda ner en film nu som jag hade tänkt se. Blir som vanligt en lugn kväll, orkar aldrig göra något på veckorna. Skulle egentligen ga tränat men eftersom jag fortfarande är lite förkyld är det nog ingen bra ide. dessutoim är inte mor min hemma heller så då skulle jag fått åka buss och det orkar jag inte , kmr hem så sent då. haha, menmen.. skriver kanske sen :)


hörs.

ida

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 10:09

Datorkunskap måste vara ett av de tråkigaste och onödigaste ämnen som finns. Usch det är verkligen aptråkigt. Jag fattar heller inte vad mna ska göra, som vanligt, så ja. Jag vill bara gå hem nu, har varit så skönt de senaste två dagarna att vara hemma, trots min huvudvärk och halsvärk (säger man så? xP) haha, what ever. det är iaf tråkigt här.. det var väl typ det jag ville komma fram till. Jobbigt att kliva upp är det också, och jag är nervös. jag vet inte riktigt varför, men jag bara är det.


Hur som helst, så borde jag fortsätta med denna skit nu, om jag ska hinna göra något denna lektion. Men näe, usch jag är så opeppad. ;/

Ovido - Quiz & Flashcards