Alla inlägg den 18 april 2008

Av Ida Åkebrand - 18 april 2008 16:21

Nu ska vi snart åka iväg, vi väntar bara på att emma ska komma hit så åker vi nog! Blir ändå härligt att komma bort en stund och få tankarna vilade på något annat än det vanliga för en stund. Och jag är så glad, för vädret verkar inte vilja ändra sig, utan det är heeelt underbart soligt och fint. Jag blir så glad! Och sen är det bara en enda vecka kvar tills vi åker till Cypern, ooh ska bli så härligt det med!


slutade skolan en stund innan tre, så då följde jag med elin och elvira ner på stan en sväng. Skulle köpa ett par solglasögon men kom på att jag inte had emed mig kortet, så jag får ta det nån dag i veckan! Har hittat ett par snygga (OCH BILLIGA =D) på h&m som jag ska ha :)


Och sen är jag lite sur, för varenda gång Malin kommer till Sundsvall är jag borta! Nu kommer hon då jag åker till Cypern, och sticker hem igen då vi kommer hem därifrån! Missade ju henne sist hon var här också, då var vi i stugan. Dååååligt som faan! Nästa gång måste jag vara hemma när hon kommer hit, annars vet jag inte vad jag tar mig till!


Jaja, jag ska se så jag har packat färdigt allting nu, ska ju bara vara hos mormor och morfar över helgen så jag behöver inte ha så mkt med mig, men måste typ packa tandborste =P Längtar tills jag ska packa till cypern resan :} Hihi men ni ser ju om jag skriver eller inte, om internet funkar. Antagligen inte men om vi har tur så :) Annars hörs vi på söndag när vi kommer hem!


Have a nice weekend! 

Av Ida Åkebrand - 18 april 2008 07:31

Gor morgoon. Var inte alltför smart igårkväll, så jag satt klockan på sju, och vi skulle gå halv åtta, hur smart är det på en skala? Haha, men ja, jag hann klart iallafall (och en bloggning??!?! tänker ni) Haha men sussie ringde nyss och sa att vi fick skjuts, så det var lungt.

Slängde i mig min macka i superfart och skulle dra ut några kablar innan jag stack, men då precis ringer hon och räddar mig. Haha, ska ha idrott nudå, och sen flyter dagen på som vanligt. Ska ju till mormor och morfar i helgen så vi får se om det blir någon bloggning överhuvudtaget då! Jaja, ska gå och dra upp persennerna ;D PUSS! 

Ovido - Quiz & Flashcards