Alla inlägg den 14 april 2008

Av Ida Åkebrand - 14 april 2008 21:12

blev inge roligt att kolla på hockeyn längre :/ Linköping ligger under med 5-1, så det känns ganska meningslöst att fortsätta titta. haha, skulle ju läsa historian också, mne intefan gjorde jag det inte, förns nu alldeless nyss, och då kom mamma in och störde mig och snackade så jag fattade inte vad jag läste! Får försöka läsa på bussen till skolan imorgon istället.


känner mig lite besvärad för tillfället, för min rygg har börjat gjort ont igen idag! Jag vill verkligen inte få några problem igen, då blir jag ju knäpp. Så sjukt jobbigt att ha ont i ryggen, man blir ju fan handlingsförlamad! Har också så sjukt ont i mina benhinnor. Nejfa, inget ska vara som det ska inte! Less blir jag. Men jag kan inte göra så mkt, får be och hoppas att det försvinner inom sin tid! Haha aja, ska kolla på Andra Avenyn nu, SEN ska jag sova. Night! 

Av Ida Åkebrand - 14 april 2008 20:07

Usch och fy vad jobbigt det var att träna idag. Svettades som en riktig karl och jag trodde jag skulle dö där ett tag. Nä okej, kanske inte riktigt så dramatiskt var det, men jobbigt var det! Men, det är å andra sidan bra, då kämpar kroppen lite extra och det är aldrig fel. Ska sätta mig och läsa några sidor i historiaboken eftersom vi antagligen har nått slags läxförhör imorgon tror jag. Lika bra att läsa lite så är man redo ifall att liksom. Måste även plugga lite på ljudprovet, kan fan inget om de och vi har prov på torsdag! Känns jobbigt, för jag är verkligen hjärndöd när det gäller ljud och sånt. SUCK. Jaja, får som sagt läsa lite ur papprena och göra det bästa jag kan! Sen har vi matteprov på fredag också, känns att bli en låååång dryg vecka.

Jag ser iallafall fram emot onsdag, för då är det bara massa mys! Och den kortaste skoldagen också. sköönt.


Är ju hockey nu också, DAMN att Linköping ligger under. vet faktiskt inte varför jag hejar på dom, men det bara är så! Egentligen spelar det ingen roll, eller, egentligen borde det inte göra det iallafall, men på något konstigt sätt så gör de de. Jag hejar på Linköping alltså. Försöker att inte bry mig, men det går inte. hahaha, jobbigt läge. Mamma sa samma sak också, sjukt! Det kanske är för att man är lite sur på HV för att dom spöade Timrå? ja, något sådant måste det vara. Aja, ska lägga mig och kolla på hockeyn nu, sen ska jag väl sova hade jag tänkt. Är hel slut på idag!

Sköt om er!

Av Ida Åkebrand - 14 april 2008 16:56

tja tjaaa, har precis kommit hem och ska iväg igen om inte alltför länge. Ska in till friskis med mamma och träna, så vi hinner bara käka sen ska vi dit.


på onsdag, så är vi ett helt gäng som ska till Amanda, käka kinamat och se massa film och sånt, blir massa mys! Sen ska typ alla sova där också. Hon är ju ensam hemma hela veckan, så då passar vi på haha. men det blir nog mysigt, var längesen vi gjorde någonting allihopa. 


på multimedian idag så satt gabbi och kollade på en blogg om en ung mamma, och då fick vi veta att viungamammor bloggen, som vi brukar läsa, bara var fejk. haha, jag blev jätteförvånad och funderade på hurfans jävla dum man kan vara? Elr, egentligen så är hon ju ganska smart, eftersom hon har skrivit hur mkt som helst, men vad har man för liv om man sitter och skriver ner ett helt liv, som man bara fejkar? Ganska sjukt, men ja. Hon måste haft en sjuuk fantasi. Hon hade ju skrivit hur mkt som helst där, sedan "pappans" blogg, hade hon också gjort och den var fejk den med. haha, sjuka människa.


Jag måste gå och ta en macka för jag håller på hungra ihjäl, men vi hörs lateer! 

Av Ida Åkebrand - 14 april 2008 11:47

har foto nu, så fick vi en uppgift att fota ett föremål i tio olika lägen. Fick en schysst siluettbild faktiskt, blev riktigt nöjd. men såklart för att få den lite extra, fixar man den i photoshop ;) haha, fusk jagvet, men jag tyckte det blev snyggt! hmm, jaa har lunch snart, lär väl vara nå fisk elr något. USCH. menmen.. haha. ska visa er bilden ;



rätt cool va? =)

jaja. nu ska jag hitta på något att göra tills vi slutar. Ciao!


Av Ida Åkebrand - 14 april 2008 09:02

God morgon god morgon, ska alldeles strax gå till bussen, men skriver ett inlägg först. Känns jobbigt med måndag, har verkligen jättetråkigt lektioner idag. Känns nästan som jag skulle kunna stanna hemma och sova istället, gud så skönt. men nä, sånt håller inte jag på med inte! Haha, vaknade iaf runt åtta och har fixat mig och fikat och sånt tills nu.


mjaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Haha, men jag skriver väl om jag kmr på något fram på dagen.. eller om jag bara får lust! Men vi hörs iallafall senare! peace 

Ovido - Quiz & Flashcards