Alla inlägg den 23 april 2008

Av Ida Åkebrand - 23 april 2008 21:59

Å hej åhå, håller på packa förfullt här hemma, och vet inte riktigt vad jag ska ha med mig och inte. Får beslutsångest eftersom mjan bara får ha 15 kg u bagage, sen 5 i handbagage, och bara min stora väska väger typ 4 kg. Däröfr måste man verkligen tänka efter vad man stoppar ned. Blir lätt att mna tar några linnen för mkt osv, men jag ska packa med så mkt jag vill ha med mig till en början, sen får jag se hur mkt det väger, är det för mkt får jag ta bort det jag klarar mig bäst utan! Haha.


men det är så sjukt roligt att packa för en gångs skull. I vanliga fall packar man för att åka inom Sverige (iallafall jag, som bara vart i norge och finland förut, utanför sverige) och här är det ju inget superklimat denhär tiden på året, så nu när jag packar massa shorts, linnen, klänningar, bikinis och massa sånt, blir det bara roligt att packa! flipflop tofflor och sånna härliga skor följer såklart också med. Jag har börjat fått lite resfeber i think, det är ju fan bara imorgon kvar!! Det är så sjukt nära nu så jag får fnatt! Men, det ska bli sååå underbart. Hoppas bara vädret där nere på Paphos är snälla med oss, och är riktigt soligt och härligt, annars skulle det kännas något surt! Ja, herregud.


Och nej nej, jag är inte vaken försent, eftersom att jag börjar klocan tolv imorgon, eller ja, tio över, så kan jag ta tjugo över elva bussen, och då kan jag alltså sova ända tills tio ungefär! Så det känns riktigt bra. Är dock inte alltför pepp på ljud och grafisk, men jag får försöka hålla humöret uppe och tänka på veckan som kommer ;) Haha. Jaja men nu ska jag kolla på Andra Avenyn. Vi hörs imorgon babes. Natti!

Av Ida Åkebrand - 23 april 2008 15:42

Sitter på skolan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Glömde nyckeln hemma imorse så jag kommer inte in i skåpet. Kom också på att jag hade glömt att ta hem grafiska läxan, och nu har lärarna möte, så jag hinner inte f tag i en extra nyckel och få upp skåpet. Slarvigt av mig. Skulle också göra ljud nu, men har inet underlag för de, så det gick inte heller nå bra. Vilma kunde inte heller så jaa, det spelade väl ingen roll isf. Kommer dock bli stressigt vecka nitton men jaaaaja. jag ska ändå inte gå kvar här så what ever!


Idag har varit bästa dagen på länge iaf! Hade ju sovmorgon till tio, hade en lektion till klockan elva, sedan hade vi hål ända fram till tio ver två. Så har haft två lektioner iag, SÅ JÄVLA BRAAAAAA. Satt på stan typ hela tiden och myste i solen med några estetare. Åt mcflurry också, smarrigt! har gått utan jacka hela dagen, åh jag blir så glad!


Sitter och väntar på att fara iväg och träna nu, vet inte vad jag ska göra fram tills dess så jaa.. men ska springa upp till ok nu och köpa en macka elr något, så jag får i mig nått innan jag ska träna. Vi hörs och syns snyggingar! 

Av Ida Åkebrand - 23 april 2008 09:00

Tjaatja, har inte blivit så himla mkt bloggande nu, men jag har haft ganska mkt att göra så det är därför. Men nu har jag lite tid över, så nu hinner jag skriva några rader. Ska gå till bussen om tio minuter. Hade hemarbete till svenskan, så jaa, vi fick lite extra sovmorgon idag. Skönt det. Vaknade till och med av mig själv, halv åtta. Me orkade inte kliva upp så jag somnade om, vilket var ganska dumt för då va jag ju trött när klockan ringde. Haha, är huvet dumt får kroppen lida, som man brukar säga.


Idag måste jag stanna kvar efter skolan och göra en stå uppa och en enkät till radioprogrammet som vi ska göra på ljud. Och sen ska jag iväg och träna med Martina, så jag kommer väl inte hem förns sju tiden, och då är det packa som gäller. Så vi får se om jag skriver något ikväll, ni år hålla ögonen öppna helt enkelt, ni som är intresserade. Haha, jaja nu ska jag ta på mig skor och jackan, tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards