Alla inlägg den 21 april 2008

Av Ida Åkebrand - 21 april 2008 22:04

Ska lägga mig och sova nu, ska bara skriva ett litet inlägg först! och fika lite. Känner att det bröjar bli lite för sent för att jag ska vara vaken, men jag får skynda mig helt enkelt. Var ju och tränade, gick riktigt bra, lite jobbigt men härligt ändå. Gud, vad skulle jag göra om jag inte fick träna. Goosh. Ska börja springa snart också, så härligt. Måste bara se till att mina benhinnor blir riktigt bra först innan, så jag inte förstör dom ännu mer och jag inte kan träna alls. Det vore ju verkligen inte bra! Jaja, när jag kom hem gick jag nästan direkt in till bommen och solade 20 min, de va en "slutspurt", eller, ja, el sista solning innan Cypern, vill inte komma dit och lysa upp hela stranden med min vita hy, så jag tyckte jag förtjänade en solstund. Så nu är jag iallafall hyffsat brun, och behöver inte skämmas när vi kommer ner ;) bra eller hur? 


Ska vara med Nathalie imorgon  efter skolan var det tänkt. Ska ner på stan direkt efter skolan och köpa strumpbyxor och ett par solglasögon som är ett måste innan jag åker iväg. Så ja, det blir de. Sen blire väl hem och bara ta igen lite tid. Snacka och sådant som vi är duktiga på. har inte träffats på evigheter känns de som, så vi har mycket tid att ta igen. Men ojoj vad klockan rinner iväg, nu måste jag verkligen gå. Godnatt !

Av Ida Åkebrand - 21 april 2008 16:59

Är hemma från skolan nu, kom precis hem. Och det första som händer är att mamma börjar tjata och gnata på en. Kan det bli värre? Jag blir så irriterad. haha, men så är det väl för de flesta. Ska in till friskis och svettis och träna sen halv sju, så blir att skynda sig att slänga i sig mat sen sticka iväg dit. Kan inte gå på step up gympan som är här i kvissle, får så himla ont i mina benhinnor då så kan bara träna typ halva passet. och det känns ju onödigt! Skulle iofs inte behöva stressa lika mkt då, men aja skitsamma!


Sjuukt härligt väder är det ute också, nästan inga moln på himlen och det är otroligt varmt. Så himla braabrabra!


Haha jaja, nu måste jag välja kläder jag ska ha i veckan, sen ska jag rensa vad som ska tvättas inför resan och så. Bara 3 skoldagar kvar nu. BÄST. Vi hörs fellows. TJA 

Av Ida Åkebrand - 21 april 2008 09:03

Så va vi här igen, en ny vecka med nya möjligheter! Var inte meningen att jag skulle blogga nu, men jag hade lite tid över så då tog jag tillfället i akt. Ska alldeles snart gå till bussen och åka till skolan, har foto nu. SUCK säger jag, men sånt är livet.


Haha, jag är så glaaad. det är bara 4 dagar kvar tills vi åker nu! Det är ju bara en grisblink kvar! Kommer ha fullt upp dom dagarna också, så jaa, dom kommer nog gå fort. Elr så går dom jättesakta för att man längtar efter något. Haha. Det märks! Ska iallafall träna ikväll, sen imorgon ska jag vara med Nathalie. Sen på onsdag ska jag träna och packa, och torsdag ska jag packa också. Ikväll blir det nog att börja slänga kläder i tvätten åså, så jag verkligen vet att allt jag ska ha med mig är tvättat och fräscht tills när vi åker! Ååh, det ska bli så kul att komma iväg!


Men nu ska jag springa till bussen. Vi hörs nått framöver. Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards