Alla inlägg den 4 april 2008

Av Ida Åkebrand - 4 april 2008 21:46

Nä men vet ni vad jag märkte, var och läste på en tjejs blogg som hade svart bakgrund och vit text, och jag tyckte att det var grymt jobbigt att läsa när det var så, eller läsa och läsa, jag orkade inte ens läsa eftersom det kändes så fel. Så därför måste jag ju in snabbt snabbt på min blogg och ändra det för mig med, så ingen tänker samma sak. Eller så kanske det bara är jag som tycker det är jobbigt? Jag tycker ni ska skriva vad ni tycker, om jag ska ha vit bakgrund och svart text, eller svart bakgrund och vit text. Just för tillfället tycker jag om när det är svart vitt och sen någon färg som sticker ut lite, som det lila nu! Tyckte dethär blev ljust och fräscht. Och eftersom vi är påväg ut ur mörka tider och påväg in i nya ljusa tider, så passar det väl helt utmärkt?

Nä, men ni får skriva vad ni tycker tycker jag. Eller så skiter ni i det. Gör vad ni vill, men skulle ju vara bra att få lite feedback av er som läser varje dag. Jag vill ju inte att ni ska sluta med det satt. haha, jaja. Det var allt för mig denhär gången. kommentera mera =D

Av Ida Åkebrand - 4 april 2008 21:18

haha nää inte riktigt, jag har bara haft fullt upp den närmsta tiden så jag har inte haft tid att blogga. INTE förlåt för det, för jag är en människa jag med ;) haha. Nä men igår var jag alldeles för sur/trött/ont i halsen/ont i ryggen/och allmänt bajs för att orka skriva. Direkt när jag kom hem så la jag mig och sov. Timrå åkte ju ur, så jävla sämst :/ Menmen, dom kommer igen nästa år istället.

Orkar inte sitta och skriva en novell om vad som har hänt den närmsta tiden, vill ni veta det får ni ringa och fråga ;) haha. Har iallafall nyss kommit hem från Amanda så det får vara nog.


Är också VÄLDIGT medveten om att det idag är exakt tre veckor kvar tills vi drar till Cypern. Helt sjukt så skönt det ska bli. Längtar tills jag får börja packa och sånt.. I'm exiting! (dålig engeöska, förlåt) haha. Är inte så väldigt förtjust i att packa kläder när man ska upp till stugan tex, men nu när man ska till ett varmt land, och man kan packa ner klänningar shorts bikinis och allt sånt, så är det hur kul som helst! Är dock lite nervös infär flygningen, tycker det verkar asläskigt. (nej jag har aldrig flygit förut, har endast vart till norge och finland utanför sverige, boring jagvet, men vi är fattiga.. höhöhöh.)

Ja, meeeen, ska börja läsa en bok på engelska nu, imponerande faktiskt. Man lär sig grymt mycket av det, så ja det ska bli spännande. Just Listen heter boken, och är på typ 300 sidor. Ska jag klara mig? det får vi se. Aja, nu är jag grymt sugen på att läsa =D Vi hörs väl imorn om inte tidigare.


Puss på er

Ida Åkeeeee

Ovido - Quiz & Flashcards