Alla inlägg den 3 april 2008

Av Ida Åkebrand - 3 april 2008 13:16

Sitter på ljud nu, har haft rast en kvart så vi börjar väl snart igen. Kommer inte bli bloggning förns jag kommer hem sen ikväll efter hockeyn eftersom jag ska stanna i stan efter skolan. Hinner bara käka och så sen tar jag och linda 611an till timrå. Blir så sent om vi tar hockeybussen och då kommer vi få sämst platser, så ja vi stannar och käkar i stan sen åker vi direkt till timrå :) men det blir nice. Kommer komma hem sent ikväll, tyvär. Så det blir väl en snabb updatering då, antingen en glad ida, eller en sjukt ledsen ida =P beror på hur matchen sluta. Förlorar dom åker dom ju ur slutspelet och det vill vi ju inte! haha, menmen det återstår att se. Matchen börjar ju inte förns halv åtta, så jag är nog inte hemms förns efter elva. och shit vad rött jag kommer vara imorgon. Fredagar måste jag ju alltid upp tidigast eftersom vi har idrott borta på åkersvik. SUCK. Måste kliva upp typ halv sju vilket är grymt tidigt för att vara mig. Haha, jaja nu ska jag iallafall pysa. Vi hörs sen hörrni.


puss&kram

IdaÅkebrand

Ovido - Quiz & Flashcards