Alla inlägg den 11 april 2008

Av Ida Åkebrand - 11 april 2008 18:39

Alltså jag lovar, skrattar ni inte åt dethär, så har ni fan sämst humor x) SÅ JÄVLA KUL! (det roliga börjar runt 01:50) alltså jag har så jävla ont i magen, hahaha så jävla kul!


Av Ida Åkebrand - 11 april 2008 17:07

god dagens mina vänner! kom precis hem från skolan/stan. Hade prov i film sista timmen, gick värdelöst kan jag lova. Menmen, så kan det gå ibland. Gick med Sussie på stan sedan efter vi hade slutat, så att vi skulle kunna få skjuts hem. haha ja, vi är lata och tycker att det är jobbigt att åka buss sedan gå från busshållsplatsen. Gick iaf in på hemmakväll, och va där i minst en halvtimme, skulle hyra filmer tills i helgen, vi ska ha en riktigt filmhelg med ben & jerrys i sinne! haha, gött fan! Var längesen vi lekte hon och jag, så det var väl dags nu!


Nästa helg åker vi till mormor och morfar, eftersom mormor fyller år, sen de två helgerna efter de är vi på Cypern. NICE som fan. Haha, btw, ni måste ju se de grymt snygga posebilderna från igår, dom finnes på http://direngrey.bilddagboken.se/ sen på torsdag den 10 april, snyggt som fan. haha, ska klicka vidare. hörs

Av Ida Åkebrand - 11 april 2008 07:12

Så var det fredag igen, guuud vad veckorna går fort! Exakt 2 veckor kvar tills vi sticker nu. SKA BLI SÅ JÄÄVLA SKÖNT. Kunde inte blogga igårkväll när jag kom hem, eftersom internet vägrade funka för mig och den andra datorn inte var igång, så jag sket i det helt enkelt. Åkte till Bea direkt efter skolan, flörtade med Micke lite och fick mig skjuts hem... eller ja, dit. Men det är mitt andra hem så wtf. Haha, jaa, jag och bea gick sedan till Martin för vi skulle ha scoutmöte där, spelade guitar heroes och bakade kakor. SMASKENS. Åkte sedan hem och gjorde ett ivrigt fdörsök i att få igång internet, men misslyckades ju då. Så nu ska jag väl till skolan om en stund, ska åka in med pappa. Skönt att slippa bussen iaf, och sedan gå bort till åkersvik. nä, nu drar jag! Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards