Alla inlägg den 5 april 2008

Av Ida Åkebrand - 5 april 2008 14:11

nej vet ni vad, nu börjar jag bli less på att sitta här hemma alldeles ensam, därför tänker jag ta en premiärtur med Ulla för iår och köra bort till mitt andra hem, familjen Forsgren. Mmh, det ska jag! Se ya bitches.

Av Ida Åkebrand - 5 april 2008 12:01

är det bara jag, eller är låten "Bleding love" GRYMT uttjatad. Jag HATAR den, den spelas varannan minut på radion. Gash, bort med skiten vet jag! varje gång jag åker bil hör jag dendär jävla låten, kan dom inte komma med något bättre? 

SCHEISSE!


Btw, så har jag fått trevlig info idag om min släkt. En tjej som bor i Tyskland kontaktade mig idag på msn, och det var tydligen en som hette Åkebrand. Min farfar kom på efternamnet åkebrand, och jag visste bara att det fanns vi + några nere i alingsås och stockholm som hette det, men när jag började prata med denhär kvinnan, hon är i 30 års åldern, så får jag reda på att dem är hur många som helst! Hon hennes pappa (min pappas kusin då) och två av hennes syskon + hennes 2 barn bor i Tyskland, och alla heter åkebrand, sen har hon ytterligare 3 systrar som bor i amerika. Och jag fick veta att de var inte bara några få som bor neröver, utan dom verkar vara hur många som helst! Så det har varit riktigt intressant att prata med henne och fått veta lite om släkten. Jättekul faktiskt. Nu är jag nyfiken på att träffa allihopa, kanske dags för en släktträff? haha jaja, nu har man lärt sig något idag också.

NICE

Av Ida Åkebrand - 5 april 2008 11:16

Det är inte roligt att vakna med ett sånthär kaluffs kan jag lova. Ha lite medlidande tack :D


förut var det typ massa korkskruvar. YACK.

Av Ida Åkebrand - 5 april 2008 10:34

Känns som om denna vecka har gått ovanligt segt för att ha varit hemma i två dagar och endast varit i skolan tre (nää säkert). För ja, det är ju redan lördag, och snart är det måndag igen. Veckorna går så fort. Hoppas det går slowmotion på Cypern, npg för att jag antar att den kommer gå hur fort som helst.


Pappa har iallafall tagit fram Ulla för detta år också. (för er som inte vet är Ulla min moped. Och verkligen ALLA säger Ulla till henne, så därför är hon en Ulla) haha, ja men då kan jag ju börja ta mig vart jag vill utan att behöva be om skjuts överallt. Det är så härligt. SOMMARTIDER HERE I COME.

Nä, nu ska jag fika. FIIIIIKA <3

Ovido - Quiz & Flashcards