Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 3 maj 2008 09:28

Heeeeejsan bloggen och hej sverige! Som ni såklart har märkt fick jag aldrig tag på någon dator dörnere, (letade iofs inte särskilt mkt heller) men jag hade alltför mkt annat att göra än att sitta vid datorn och dega. Det har varit hur skönt som helst därnere, och det har varit soligt varje dag! Det enda minuset var att det har blåst så förbannat hela veckan, och att vi lyckades komma under deras påsk, så flera dagar var det stängt på massa affärer eller bara öppet halvdagar och så, sen vattenlandet som skulle öppna den 1 maj öppnade inte förns idag! Så det var ju lite tråkigt, men vi hade sjukt kul ändå. Typiskt cyprioterna var iaf "not today, maybe tomorrow", hahaha galet!


Har kommit hem nästan nyss, så nu orkar jag inte skriva något om vad som gjort, skriver mer bara för att ni ska veta att jag har kommit hem och jag lever! sluta inte läs mina vänner, för nu är jag hemma igen! ;)


PUSS*

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards