Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 13 maj 2008 23:04

Tjeeeena mina sköna bönor =) Ska alldeles snart gå och lägga mig och hade beslutsångest om jag skulle skriva nått inlägg eller inte. Ni märker ju vilket beslut jag tog! Har inte varit hemma på hela dagen, förutom imorse och nu när jag kom hem för ca 1 timme sen.

Hade matte nationella andra delen direkt på morgonen, gick väl lite si och så, men det funkar hoppas jag. Siktar ju på G. haha. Men ja, vi får väl se hur det går när vi får igen dom. Iallafall, hade håltimme i ca 4 timmar, så jag och sussie följde med josse hem till henne, va där och spelade playstation och käkade lunch, sen gick vi tillbaka när det var ca en halvtimme kvar. Hade svenska och histpria sen gick vi ner på donken och käkade. Svängde även in på pleasure för sussie skulle köpa en ny piercing till tungan. Mjaa, åkte sen till bommen, mötte kraank, gick på ica och gick sen till Zebbe. Va där ett tag och sen kom även fille, och efter ett tag droppade bea också in. Sen efter ett tag till, så kom teo och jocke. haha, ja, gjorde väl inte så mkt, kollade på fula youtube filmer osv. Blev mobbad som vanligt av Zebbe och krank. men det har jag vänjt mig vid dethär laget. men jaja, måste fan sova nu! Hörs, TJING!

Av Ida Åkebrand - 13 maj 2008 07:47

och alla andra länder vettja ;D ska gå till bussen om typ 3 min, därför blir det ett väldigt snabbt inlägg. Har fortfarande inte haft tid för bloggen, bara massa pluggande eller vara ute med massa folk. men n får vara tålmodiga, helt plötsligt kommer det ett inlägg, som nu tilexempel ;) Haha. Känns som att jag kommer bli sämre och sämre på att blogga under sommarn, men det är sånna smällar man får ta =P Vi hörs och syns fuckers. HÅNGEL!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards