Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 22 maj 2008 17:55

Alltså, denhär dagen har ju verkligen vart skitkonstig. Jag blir helt förvånad och alldeles yr är jag också ;S Jag fattar ingenting. jag fattar inte hur ni kunde göra så heller. helt klart konstigast i år. men, ibland tänker man inte särskilt långt och då går det sådär.

och ja, dethär kommer nog ta ett tag att smälta.


jag har inga ord....

Av Ida Åkebrand - 22 maj 2008 08:41

waoooooooooooooooooooh... ursäkta mitt lilla vredesutbrott igår kväll. men jag var så jävla förbannad. är fortfarande inte glad på en viss person, men det behöver vi inte prata om. för jag är ändå på någorlunda humör idag.


igår så drog jag till bommen efter maten, för att möta kranken. gick in till zebbe och var där ett bra tag, medans olika folk kom och stack under den gångna tiden =P orkar inte rabbla upp alla som var där, men det var några stycken om man ska säga så. sen satt det en hel hög utanför också. var lite rassligt i tekniken där ett tag, men det behöver vi heller inte prata om där i bloggen utan de lämnar vi åt verkligheten. vi drog ut iallafall, bakvägen, jag zebbe kranken fille teo pontus och.. eller ja, jag tror det var alla. höhö. men ja, vi förenade oss sedan med dom som stått utanför (hmm, typ bea, martin, danne, jocke, emil?, mjaa ungefär)  och gjorde inte särskilt mkt. var ute och frös de gjorde vi, elr åtminstonde så frös jag! =P haha men jaa, det var trevligt..

nu hade jag tänkt fika lite sedan är det bäst man drar till skolan. men vi hörs pojkar och flickor :)

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards