Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 28 maj 2008 09:50

sitter på datakunskapen nu, har nyss haft svenska och sen har vi väl lunch. Skrev inget igår har jag för mig? haha, bra minne jagvet. Men ja, jag var på skolan iaf, sen drog jag hem, sen ut med zebbe och fille, hem igen, sen bort till zebbe. trevligt trevligt. va hos han och gjord einte särskilt mkt, kollade på fula filmer på youtube och så. Sen efter ett tag kom kranken jocke martin och enna, men dom drog ganska snart. osocialt. haha menmen, så kan det gå.


Ikväll är det kvällsöppet, så jag ska nog gå på det och göra klart min dvd och skriva ut min tryckta portfolio. Så hiiimla skönt att vara klar nu. Har nu bara kvar dom teoretiska ämnena, men inte så mkt där heller. Måste göra nå bajs med datakunskapen, och sen skriva en recension om "a child called it" till engelskan. men det ska väl gå att fixa i hope. måste iofs göra färglära till grafisk imorn, men det går ju iofs snabbt att slänga ihop. behöver inte vara så noga så går det finfint ;) haha.


så jaa, blir väl att jag är kvar här efter skolan alltså, ett tag iallafall, sedan drar jag väl hem och fixar med grafisk uppgiften sen får vi väl se vad som händer. Zebbe ville att jag skulle komma och kolla på deras vårshow klockan sju, men ja jag får se om jag hinner. haha, aja men nu ska jag klicka mig vidare. ha en bra dag!

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards