Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 17 maj 2008 16:32

jag är kär, underbar låt



Av Ida Åkebrand - 17 maj 2008 11:19

Jaa, det var verkligen inte lätt igår.. Orkade se tills det stig 5-3 till kanada, sen gav jag upp. Kände att dom knappast skulle ta igen det underläget. Var så sjukt trött också, och jag är jätteförkyld så det var lika bra att sova istället. Så nu har jag vaknat för bara ett litet tag sen och ska väl gå och käka frukost. Kollade hur matchen slutade och som jag trodde så hade dom inte kommit ikapp utan det slutade 5-4, ett mål till åtminstonde, men sen var det stopp. Nu får vi heja på dom ikväll istället, när dom ska spela om bronsmatchen mot finland. Där hoppas vi verkligen på vinst såklart!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se lite längre in på dagen vad som händer och sker runlmkring mig. Är ganska slö eftersom jag är så jääkla förkyld, och jag borde egentligen stanna inne resten av helgen, men vi får väl se hur det blir med det. Kan inte vara hemma från skolan något mera nu när det är så nära slut deadlinen, har typ 10 lektioner kvar innan alla portfolios ska vara klara och tryckta och utbrända osvosv, så jaa det är lite trångt om tid. Men ändå, så himla skönt att veta att dethär verkligen är slutklämmen, nu är det verkligen skitlite tiod kvar innan vi får sommarlov. Vart har dethär läsåret tagit vägen egentligen? ;O haha, helt sjukt så fort det har gått. Och ja, bara nåra veckor kvar tills jag slipper media, hur skönt på en skala är inte det då? JOO SJUKT SKÖNT! Jaja, nu tycker inte min mage om mig värst mkt, måste äta nått. See ya!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards