Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 29 maj 2008 16:48

Är det inte underbart mina vänner? JOOOO för det är det. Idag har jag blivit klar med ALLT. Jag har skrivit engeöska recensionen, gjort klar ALLA portfolios (hemsidan gjorde jag ju klar för ett tag sen, men dvdn och den tryckta blev färdiga idag) och sen igår så redovisade jag svenskan, och jag gjorde även klart datakunskapen nu. Hur skönt är inte det på en skala? Jo, AS SKÖNT! Jag lever livet nu mina vänner. Det enda jag har kvar nu, är histpriaprovet som ví ska ha nån dag sista veckan. och det har vi ändå inte fått av Stefan än, utan vi vet bara att vi ska ha det men ja. Annars är jag klar med allt annat! Mattekursen avslutade jag ju förra veckan elr nått sånt, och datakunskapen blev klar nu i veckan, alla medie ämnen är ju klara nu, ska bara på studiebesök nösta vecka, och sen ha elevutställning. Sen i engelskan ser vi bara på komediserier och på svenskan lär vi knappast börja med något nytt. Så de enda vi har kvar nu är typ historian.


JAG NJUTER.


men det har ni nog förstått vid dethär laget. vem skulle inte njuta av att vara färdig med typ allt, och ha sommarlov om 2 veckor? Och dessutom är det bara 24 dagar kvar tills peace and love. FAN VAD BRA.

det enda som saknas nu, är iofs att jag skulle haft nått att göra. haha, har ingen aning om vad jag ska hitta på. lite tråkigt att sitta hemma i dethär vädret, men jag väntar väl tills efter maten åtminstonde, innan jag beger mig ut någonstans.  Men nu ska jag iaf kila härifrån.

Bjuppar på två bilder i dagens inlägg eftersom jag är dålig på att göra det i vanliga fall :D haha. PUSSSSPUSSPUSS

<3

Av Ida Åkebrand - 29 maj 2008 09:08

god morgon alla. hoppas ni haft en härligt natt! Blir så himla glad att vakna av att solen skiner in genom speingorna på persiennerna. VARMT OCH SOLIGT tycker vi om! Oooja. ska alldeles snart pysa iväg till skolan iallafall, har engelska sedan äre lunch sen äre bara portfolioarbete kvar, och det är jag nästan klar med, så hur bra känns inte de på en skala då? ;D Joo, ASBRA kan jag lova er.


Igår var det mösspåtagning för studenterna, så nu går alla omkring i sina jävla mössor. JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN! ;O men, jag får vänta i tre år till. Dom har ju genomlidit det jag ska göra, så ja det är väl rättvist.


Hmm, mer då? Jooo, jag har bara en enda sak kvar att göra nu, och det är att skriva en recension på engelskaboken, och den hade jag tänkt göra på lektionen idag, så har jag det gjort också. SÅ BRA SÅ BRA SÅ BRA. Kan ni fatta att det bara är två jävla veckor kvar tills vi har sommarlov? Nä, jag kan fan inte fatta det. Dethär läsåret har gått så sjukt fort, så jag har ingen aning om vart det har tagit vägen och vad jag har gjort av det! Men ja, det är väl skitsamma, det är iallafall sommarlov alldeles snart och då ska jag njuta rööööven av mig kan jag lova! Bara 24 dagar kvar tills vi åker till peace and love också. WUUUUNDERBAR. men hörrni, vi hörs!

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards