Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 26 maj 2008 21:57

Tjeenare tjenare, hoppas allt är bra med er, för det är det med mig. Har precis hoppat ur duschen, och innan det varit uppe i skogen i forsa med kranken zebbe jocke enna och martin. Slutade skolan runt fyra, lite tidigare idag eftersom jag var klar med hemsidan till multimedia. For sedan bort till Zebbe och va där med han och kranken, och sedan kom dom andra lite eftersom. Drog upp dit och grillade marshmallows (stavning? xP) och ja, nu sitter jag här. Känner att jag skulle behöva plugga lite, men det känns alldeles för jobbigt denna sena timme! Så det får bli en annan dag helt enkelt. Något som jag känner att jag orkar och som jag måste göra, är iaf att köpa nya flugbrillor =D Haha, mina andra har gått sönder och det känns lite kämpigt i själen faktiskt. men ja, det ska åtgärdas så fort som möjligt.. faktiskt! Men ja, ska fika nu, välja kläder tills imorgon och sedan försöka läsa lite i "A child called it". Vi hörs, bröder och systrar därute ;))

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards