Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 11 maj 2008 23:38

dålig updatering i helgen jag vet! men jag har som jag skrivit tidigare inte haft tid med det. Jag prioriterar verkligheten. Blev klar med alla läxor idag också, hade iofs historian kvar bara men den är sjukt jobbig så jaa! Blev sedan att jag och bea drog till nsk och träffade Fille, Jocke, Enna, Sou och Kranken, och sedan drog vi vidare till Rimini, för sou och kranken skulle käka. Va in hos Zebbe en sväng men sedan drog vi bort till Bea. Va där ett bra tag och Teo & Martin joinade oss också. Drog sedan ner till grimman och eldade, (ovanligt) och sedan typ tio så drog jag därifrån. Ska borsta tänderna nu och så, tvätta bort sminket och sen ska jag sova, som jag längtat efter lääänge! Men ja, ska gå nu. (råkade komma åt en knapp så alltin blev kursivt, knas? xP aja skitsamma)SMEEEEEEEEEEK!

Av Ida Åkebrand - 11 maj 2008 00:26

Ja, har inte blivit mkt dator denna helg. ingen dator alls faktiskt, förutom nu dårå. Men helgen har spenderats med bla Bea Sou Enna Zebbe Teo Filip Oskar Amanda Andre Jocke Pontus Kranken Martin Sebbe Sofia Daniel och det har varit mycket trevligt. Orkar inte skriva nått mer detaljerat för jag är trött och ska vara social med bea. haha, men vi ha typ flummat runt och även grillat. Igår uppe i forsa och ikväll nere vid grimman. det har varit myyys. Men nu är det nog dags för både datorn och mig att vila, så ja.. lev väl!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards