Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2008 17:00

Ursäkta för den dåliga updateringen, jag kan förstå att ni har saknat mig? ;) Haha. Nä men jag har varit på hajk på nån ö utanför alnön som heter rödön, och kom hem runt fyra ungefär. I fredags så var jag ute med några, och sen när jag kom hem mitt i natten, skulle jag packa mina grejer till hajken, så jag hann aldrig blogga något. Skulle upp runt sju igår morse för att hinna packa klart det sista innan Åsa och hennes mamma kom och hämtade mig klockan åtta. Men ja, har varit grymt bra väder hela helgen, så det har vart ett stort plus, och det har faktiskt varit ganska kul därute. Gått sjukt mycket, med inte så bra gå-skor, så jag har aningen ont i fötterna men sånt får man ta när man är scout. Muahahaha.


Ska väl käka snart, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Något brukar väl oftast dyka upp, annars stannar jag hemma och sover eller något. Vi får se hur det blir. Är ganska sleeeten eftersom man varit vaken länge och klivit upp alldeles för tidigt. men som sagt, får se vad kvällen har att bjuda på. Nu ska jag iallafall in på bdb och slänga upp lite bilder. Lev sunt!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards