Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 6 maj 2008 19:51

Hejhej.. haft en riktigt hektiskt eftermiddag! slutade runt fyra idag, men stannade kvar ända tills typ kvart i sex. Stannade kvar på ljud och gjorde klar enkäten och min ståuppa. Så nu är det klart iallafall och det känns ju bra! Gick sedan ner på stan och köpte två t-shirtar, en som jag har dreglat efter sen den kom in på h&m, och en som jag bara såg och tyckte var grym ;) Sen köpte jag även ett par shorts och strumpbyxor. Veeery nice! Kommer bilder sedan. Kom hem typ sju, och lagade mat. Makaroner och korv, medans ritade jag bildmanuset till film, och nu måste jag läsa igenom matteboken lite snabbt eftersom vi har nationella imorgon bitti halv nio. Känns tungt, men jag hoppas det ska gå bra! Har hur som helst G så det spelar ingen roll direkt :)

Måste även duscha, och göra första frågan på historia hemprovet. Känns verkligen stressande, ska hinna sova någon gång ikväll också. Jaja, därför måste jag sluta nu. Heeeeeeeeejs!

Av Ida Åkebrand - 6 maj 2008 07:30

Jaaa, så var det en ny dag, IGEN! Vill inte vill inte vill inte. Jag vill stanna hemma och sova resten av dagen. JAG BLIR CP PÅ SKOLAN. Usch.

och det blir inte bättre när man är överstressad och inte vet vart man ska ta vägen. Menmen, det löser sig väl tillslut, av någon konstig anledening så brukar det ju faktiskt göra det!


har blivit riktigt supersnabb på morgonen, orkar inte fixa mig, så jag drar bara på mig kläderna, fyller i ögonbryna en snabbis och voila, jag är redo för att möta världen. (om den är redo för att möta mig är en helt annan sak ;)). Men ja, ska iallafall gå och fika nu, sen är det bussen som gäller. Vi hörs fiskmåsar!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards