Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 7 maj 2008 21:53

Har precis kommit hem igen, pluggade, skrev ca 3 a4 sidor sedan gav jag upp med pluggandet och ringde till Bea som befann sig inne i staden. Hon skulle plugga på moppekortet men jag skulle hämta upp henne i bommen när hon kom dit. Så runt fyra ringde hon och vi åkte hem till henne. Va där ett tag, käkade åså, sedan stack vi bort till Daniel, dit även Pontus och Jocke kom. Spelade wii, muahaha kul, sen gick vi ut och spelade kubb, jag och daniel mot dom andra. Vi vann sjukt mkt! Förutom när Daniel råkade kasta ner kungen, men de räknas inte ;P haha.

 Mjaa, sen drog vi till pontus och käkade kladdkaka, sedan bort till nsk där sebbe? teo? tomas? & filip? var. haha, jag och namn är kanske inte bästa kopplingen, men de va fyra små grappar iallafall! Mja, va där och såg matchen, eller såg och såg, vi va mest där bara, sen stack vi igen och alla skulle typ hem. Så nu sitter jag här och ska se andra avenyn sen soova! Börjar ju tio över tio imorgon, så det blir en liten sovmorgon till halv nio. KÄNNS BRA! Jaaao, de va väl typ allt. Ska börja kika nu så jag kan sova nån gång ;) god natt!

Av Ida Åkebrand - 7 maj 2008 12:36

härligt härligt kan jag säga till er mina vänner.. och ovänner. Har bara haft två lektioner idag och det har vart så jäkla skönt. Började iofs imorse med att jag höll på att försova mig, och det borde väl egentligen bara vara början  på en dålig dag? Neej men inte alls. Klev upp då jag vaknade halv åtta, och trodde bussen gick tjugo i, men som tur var var jagt bara tankspridd så den går ju inte förns hel, och jag hade 20 min på mig att göra mig iordning! Jag hann med det, och satt på bussen som vanligt. Kom till skolan halv nio, hade matte nationella, som förövrigt kändes gå jättebra! Är jättenöjd och hoppas att jag inte har falska förhoppningar utan att det verkligen gick bra för mig. men ja, de höll på till halv tio, då gick vi till Mattias och frågade om vi kunde få se filmen då direkt istället för att vänta tills halv ett då vi egentligen har engelska. vi fick göra det, och slutade ungefär kvart i elva. det var så jääkla skönt kan jag lova er. Lite kompensation från igår när jag var kvar extra länge. Nu ska jag svara på en fråga till historian, kanske två om jag orkar, men sen är jag helt ledig resten av dagen och det känns underbart! Menmen, ska fortsätta skriva nu. Vi hörs väl kanske sen :)

Ciao!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards