Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 5 maj 2008 20:38

Så otroligt duktig jag har varit ikväll! Har avverkat all ljudgrejs, planerat vad jag ska säga och så, så det är bara att prata in, sen har jag också gjort klart grafisk och tränat till det provet. Har även räknat lite matte, så nu kan jag vara lugn ett tag.. tills imorgon åtminstonde! Då måste jag stanna kvar på skolan och fixa lite grejer.


känner ändå att jag inte kan slappna av eftersom jag har så sjukt mkt att göra. Måste försöka komma på vad jag ska göra till film. Någon som har en ide vad man kan komma in i för mljö och vad man kan göra?


Hade tänkt lägga mig och kika på andra avenyn nu, sen sova. Kan behövas eftersom jag inte fick så mkt sömn som jag behövde inatt! Kunde inte somna. blev galen på mig själv =P Menmen. så äre ibland. Lär inte bli lättare ikväll nu när man har så himla mkt med skolan. Äh.. PUSS! 

Av Ida Åkebrand - 5 maj 2008 17:08

Usch vad jag känner mig stressad just nu! har så äckligt mkt att göra i skolan, fan hatar att komma hem. TA MIG TILLBAKA!!

 idag har jag insett att jag har detta att göra:


  • Historia hemprov om 1800 talet. Ska vara klart Mån v.20
  • Svenska, läsa en bok och göra en redovisning + träna till sagostunden.
  • Engelska, läsa en bok och svara på frågor efter var 20onde sida sedan göra en sammanfattning av boken typ.
  • Matte, nationella. Onsdag v 19
  • Ljud, radioprogrammet, enkäten och stå uppa. Inledning? Torsdag v 19
  • Film, bildmanus färdigt. Fredag v 19
  • Grafisk, bokbinderi (layouten) + prov på de 5 senaste layouterna. Torsdag v 19

Jaa, det var väl typ det som ska vara gjort! Tror ni jag känner mig nå stressad elr?

Jaja, måste köra igång på en gång och plugga, måste ta det dag för dag annars kommer jag bli insane! Ska göra grafisk och träna lite matte nu iallafall. Ha en trevlig kväll!

Av Ida Åkebrand - 5 maj 2008 09:02

God morgon god morgon. Känns verkligen jättekonstigt att man ska till skolan nu, istället för att sitta och käka frukost i shorts och bikini och bara vänta på att bege sig ut i solen. Nej usch vad jag vill tillbaka! Känns förjävligt att komma tillbaka hit med massa nationella prov och andra prov, deadlines osv. fyfan jag ska nog gräva ner mig! Såg att vi hade fått hemprovet till historian, USCH!!!


jag vill ha sommarlov, NU!


Jaja, måste kila iväg till bussen. Vi hörs

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards