Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 15 maj 2008 21:56

Åh, det är väl världens finaste låt? gosh vad jag tycker om den, kan lyssna på den hur länge som helst :)))) och jaaaa, det ska bli bäst att se Kent, som har gjort låten dårå, på pecae and love i sommar. andra gången i mitt liv jag ser dom, och båda gångerna samma år. inte illa :D


nä, nu längtar jag till pal som fasen :D

haha, okej, jag är flum idag förlåt. ont i ryggen har jag också :P därför ska jag bju på en bild xP


GOD NATT!

Av Ida Åkebrand - 15 maj 2008 17:49

Skrev inget igår såg jag nu, så därför blir det bara en liten sammanfattning av gårdagen;

Skolan

Hem en sväng

Drog till Bea, var med hon och kranken

hämtade zebbe

ramlade ner för en stege och fick en jolt i huvet

åkte hem

datorn

sov


Haha, jaa, det var ju mysigt. Har en bula i huvet och väldigt ont i örat efter dendär jävla jolten ska jag säga er! haha.


Och dagen har det inte skett så väldans mkt än. Har varit på skolan bara sen åkte jag hem med pappa efter fyra nån gång. Satt mig här och sedan käkade jag och nu snart ska jag iväg till scoutstugan och ha möte =P haha. Mysigt mysigt. Sen ska jag väl bara hem, måste sova tidigt ikväll för jag ha varit vaken alldeles för länge flera dagar i rad nu, men de ska de bli ändring på ;P Menmen, ska iallafall klicka vidare nu. vi hörs. Puss!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards