Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Ida Åkebrand - 8 maj 2008 21:40

jag får seriöst damp på min dator! den är så sjuuukt seg, har tagit mig tio min att komma in och skriva dehär inlägget. förjävligt. Jaja, kom ju in tillslut iallafall. Kom hem efter fem nån gång, och hämtade bara moppen sen stack jag bort till Bea. Käkade där sen drog vi på scoutmöte. fick några lappar om lägret i sommar, och en hajk vi ska på snart xP Sen va jag uppe på taket och sopade bort allt barr. haha roligt. men man halkade som fan, tror jag skulle dö flera gånger =P Jaao, körde bort till ica sen, mötte daniel sen kom amanda, drog till filip för att sedan möta sebbe och pontus som va nånstans vid ljungan och fiskade. letade ett bra tag och hittade dom tillslut, men då skulle ändå alla typ hem. Så vi körde in till bommen till pontus, och stog där och såg onödigt fåniga ut ett tag, sen drog alla hem ;P Jag skjutsade hem bea sen körde jag hem själv, kallt blev det när jag skulle köra hem, utan vantar! men nu ska jag gå och äta en amcka sen sova. Har ont i huvet som en gnu har jag också. Så lika bra att stänga av för idag. Men vi hörs imorgon :))

Puss.

Av Ida Åkebrand - 8 maj 2008 08:48

en härlig morgon eller vad säger ni? det tycker iallafall jag. vaknade av ett sms runt åtta, och klev upp och var faktiskt pigg då! helt otroligt, men dock sant! Blev glad, så jag bröjade fixa mig iordning och nu sitter jag här. Borde fika, men jag är verkligen inte sugen ett dugg på frukost.. vet inte riktigt varför men magen säger bara stopp, eller, aptiten säger stopp. Men, vi har ju ändå lunch bara en timme efter vi har börjat idag, så det gör ju inte så mkt om jag hoppas frukosten idag. Om lunchen skulle vara äcklig.. vilket jag iofs skulle kunna kolla nu, ja de ska jag göra. men iaf, så stoppar jag ner en frukt och gnager på sen ;P haha.


ska gå till bussen tio över, så vad jag hittar på där emellan är en fråga. iofs är det bara tjugo min men ändå ;P haha. jag ska iallafall dra mig härifrån! Vi hörs och syns. pussss

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards