Direktlänk till inlägg 11 juli 2007

Avklippta jeans

Av Ida Åkebrand - 11 juli 2007 18:45

KÄNNER DET ATT MED ATT HITTA par shorts är ett omöjligt fall för Ida Åkebrand, så det blev att jag och mamma klippte av ett par lee jeans som jag aldrig använder längre. Blev faktiskt väldigt bra, förutom att jag hatar att visa mina ben, men om det bli fint väder så måste man ju ;)

Så då behöver jag inte få frispel om jag inte hittar några på stan imorn :)

Känns nice med en shoppingtur, har inte köpt något nytt på gud vet hur länge, så nu jäklar ska jag hitta något. Nått linne eller vad som helst är ju aldrig omöjligt.

Idag var jag inte riktigt på shoppinghumör, så det blev bara att kika runt i några butiker sen fika på charm :)

Hoppas det bli sol imorn med, solen inspirerar en att shoppa, men idag hade jag alldeles för mkt kläder och jag såg ut som en slusk, så det var helt enkelt inte rätt tillfälle.

Men som sagt hoppas det känns bättre imorgon :}


herregud, måste börja packa snart också, kmr verkligen vara jobbigt att inte få ta med hur mkt man vill, man ska ju orka bära allt också, och finkläder behövs ju inte, så det är väl iofs bra. Men kmr ändå stå och vela vad jag ska ha med och inte, men det blir som det blir.. säkert bra.. eller nått :D

Hoppas på det iallafall.

Gud vad jag längtar, det kommer bli så jukt jävla roligt. OMG!


Käkade våfflor förut till middag, det som jag brukar ösa i mig, men var inte alls hungrig idag så jag åt typ en och lite till, är fortfarande mätt, urk!

Får se vad som händer och sker ikväll, lär bli att sitta hemma och kolla på en film eller nånting, känner mig inte på humör för att vara med massa folk, vet inte vad det är, men känner mig isolerad från omvärlden, vill bara sova och vara ensam, hade det varit vanliga ida, så hade hon varit totalt galen vid dethär laget, och bara sitta och klaga över att vara ensam och ringa hela kontaktlistan för att hitta någon att vara med!

Kanske ringer till Bea, hmm jaa det lät iofs som en bra ide, har inte träffat henne på länge och där är det ju som att vara hemma, så det är lungt.

Måste hinna vara med henne innan jag far och träffa alla muppar därborta :D haha sry alla, men jag älskar er ändå ;) Men jaa, så är det!

Ska ta och ringa till henne nu och se om hon är hemma, annars blir det en Ida-kväll ikväll ;P höhö.

aja hare!


Ida Åkebrand - Level down!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards