Direktlänk till inlägg 13 juli 2007

Färdig packat!

Av Ida Åkebrand - 13 juli 2007 15:55

WOHOOO NU HAR JAG ÄNTLIGEN PACKAT FÄRDIGT. Och tro det eller ej, jag packade allting själv, eller jaa, mamma hjälpte mig ju komma ihåg vissa saker, MEN, hör och häpna, jag fick ner allting i min ryggsäck jag har, alltså ensändår campingryggsäck som är mellanstor, har fått plats så att allting ligger i nått fack i ryggsäcken eller spänt fast dom på, tex sovsäck, liggunderlag manteln och stövlarna sitter utanpå xP gahahahaha det ser mongo ut när jag går med den, jag ser ut som värsta luffaren x) Menmen, sånt är livet vettni, ska man ha kul så skiter man i hur packningen ser ut, det är ju de minsta problemet ;) Huvudsaken är att jag fick med allting, regnkläder och allt, i en och samma väska, har iofs en ryggsäck där jag har typ shampoo och sånt "skönhetsgrejs" och mp3 och ska ha fika på tåget, men det räknas ju inte, man måste ju nästan alltid ha en extra liten väska för sånt :)


Superbra. Ser ut som en tönt x) Men det får jag fan leva med, ni också :D Jag kanske är en tönt innerst inne, vem vet? ;)

Och faktiskt, så skiter jag fullständigt i de :D Wohooo! ;)


Ska få ha Maggans byxor också ^^, skulle lämna tillbaks dom när jag och mamma hade handlat, men hon sa att jag inte behövde att jag fick ta me dom ner till Skåne, och dom är så himla sköna, mkt skönare än mina B-kvalla byxor, haaaha xP Aja, nu är det ialf bara 12 timmar kvar tills jag är påväg till tåget ialf (; känns riktigt skööönt =D


Ska lägga mig och kolla på Livet enligt Rosa, gahahaha, eller Eva och Adam, får se va de blir, men nått av dom ialf, kanooon ;) Men vafan gör man inte för att fördriva tiden? Har inga särskilt bra filmer heller, så jag laddade hem eva och adam och livet enligt rosa, för dom gick riktigt snabbt ;)


Ida Åkebrand - There we go! =D

 
 
Linda

Linda

13 juli 2007 16:14

Visst är det härligt när man känner att man har packat klart. Hoppas att du får trevligt nere i Skåne, vad det nu än må vara.
Själv ska man också ner till skåne, ridläger för min dotter.
Ha det

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Idaa

Idaa

13 juli 2007 22:28

Haha jaa det är mycket härligt! Jag ska iväg på scoutläger med ca 20.000 andra scouter från hela europa, länder som bla USA, England, Frankrike, Tyskland, Österrike Gana osv ;D

Jaha okej ridläger, låter riktigt roligt det med, (avensjuk)
Kram

http://idaakebrand.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards