Direktlänk till inlägg 13 juli 2007

Tåget om 6 timmar =D

Av Ida Åkebrand - 13 juli 2007 22:08

SÅ NU ÄR PRECIS ALLTING FÄRDIGT, var hos Kerstin förut och lämnade en kabel för hon skulle ladda in låtar på mp3n, så satt jag och pratade med henne en stund också. Så nu håller jag på bränna ut skivor med mando diao och sunrise avenue som jag ska ha med för ida hade en bärbar stereo, fett niice ;)

Har packat på fullt med skivor så vi kmr nog sitta och lyssna lite smått (:

Känns riktigt bra att det snart är dags, kmr nog inte kunna sova inatt för jag kommer vara så nervös inför tågresan, jaa eller nått. Men så är det ju alltid när man ska iväg, man bara kokar av lycka och allt är så spännande, helst nu med dethär, kmr bli kanon! =D


Hahaha, jag och kerstin ska ha morgon gympa, springa runt området, och det roliga är att det alltid hänkar på massa folk, haha fan va fult, halva lägret ute och joggar i en massa x) hahaha.

jaja, jag skriver KANSKE sen innan jag åker, låter ialf datorn stå på ifall man skulle komma på något innan jag far :)


Jag och mamma satt och läste förut vart alla kommer ifrån som ska vara där på lägret, det va länder som Frankrike, Ryssland, Österrike, Tyskland, Norge, Danmark, USA, England, Belgien, Ghana, Tanzania, Libanon, Australien, Holland, Rumänien, Schweiz, Uganda, Irland, Costa Rica, Spanien, Grekland, Estland och skottland.

Jaa de va alla länder det kmr från, och såklart massor från sverige ;) Men fettfett nice de kmr bli :D

Men ni får ha det bra tills vi hörs, lär ju komma åt nån dator på lägret eftersom det finns internetcafe där, så lär väl blogga lite smått om vad som hänt :)


Ida Åkebrand - GOD BYE SUCKERSSSSSSSS! =D

 
 
Sofia

Sofia

13 juli 2007 22:40

shit, va många :O

http://sofiahalvarsson.bloggagratis.se

 
N

N

14 juli 2007 09:22

irländare! hitta en åt mig. (:

http://astrom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards