Direktlänk till inlägg 28 juli 2007

Hostmedicin x(

Av Ida Åkebrand - 28 juli 2007 13:42

HAHAHA MAMMA OCH PAPPA ÄR FÖR SÖTA, dom har varit och handlat feta lagret med saker som ska göra att jag ska bli frisk, mamma hade handlat nån brustablett med c och b vitamin i, och så hade hon köpt hostmedicin, och pappa hade varit och köpta massa halstabletter!

Haha tack så mycket mor och far :)


Gaah, bilen har pajat, eller.. rutan åker ner hela tiden, knäppt ;S Sen har diskmaskinen slutat funka, så ingenting går som vi vill just nu!

Bara för att vi ska spara ihop pengar till utlandsresan näste år, så ska allt sånthär hända.. grrrr!


jaja, mamma ska skjutsa mig till birsta imorn iallafall, så jag får köpa boken!

Så skulle dom passa på att kolla på en ny diskmaskin när vi liks var där :)

Så förhoppningsvis så behlver vi inte vara utan den allt för länge ;D


Och, egentligen så skulle jag vara med Sussie idag, men vi kom på att eftersom jag är sjuk, så kanske inte hon ska komma hit och bli sjuk hon med! Så jag får inte träffa henne :'( GAAAAAH jag dööööör!

Har fan inte träffat henne på typ två veckor, fattar ni hur länge det är??

Tur jag får vara med henne hur mkt som helst i Luleå, Ida och Sussie i Luleå, OSLAGBARA! Det kmr bli perfekt =D Wohooooo vad jag längtar!

Hmm, vill åka nuuuuu, eller.. jag vill att kalaset ska vara nu =D Men det är ju inte så himla länge kvar !! =D Gaah! Måste fråga mami och papi om dom tkr vi ska åka upp på tisdag elr onsdag. Mwihi vi vet ju vad jag vill :}

Buuuuuusigt värre (; Men fatta vad överskotts energi jag kmr ha när jag blir frisk, för en Åkebrandare som sitter inne ensam för länge, det är fan inte hälsosamt, då ska man passa sig xP Jag kmr vara galen i Luleå, nog för att jag är galen för det mesta, men det kmr bli extremt, eftersom nu kmr jag sitta ensam hemma hur länge som helst, sen att få åka till luleå, ja, ni som inte har varit där fattar ju inte vilken underbar stad det är. Men skitsamma, det är fett soft där iallafall =D


Nu ska jag gå och diska, sen så vettefan.. lägger mig kanske och kollar på eva och adam, wohoo ;D höhö..


Ida Åkebrand - It's YOU!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards