Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Sovdags!

Av Ida Åkebrand - 15 april 2008 22:55

Ganska sen bloggning för att vara mig va? haha ja det tycker jag med! Är vaken alldeles för sent kan jag säga. Men så kan det vara. haha. Jaja, skulle ju plugga matte förut, men ni trogna läsare vet att jag är väldigt dålig på att hålla mitt ord när jag säger att jag ska plugga, så vad tror ni om denhär gången? Om ni chansar på att jag inte pluggade har ni rätt. Nästan iallafall, gjorde några tal sedan ledsnade jag. elr, skulle käka och sen orkade jag inte börja igen. Så jag stack till sussie istället, försökte få igång hennes moppe och tillslut startade den. Guldstjärna till sussie ;) Körde till kvissle fram och tillbaka bara för att! Seeen, kom Ricky förbi. SJUUUKT längesen man träffade han någonannanstans än hemma hos han, eller med Jonna. haha, men det var trevligt. Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, och kollade på skrattgubben ni vet. Dendär asroliga videon jag hade för nån dag sen ;) haha, vi höll på dö.. IGEN! Slutar aldrig skratta åt den. Men ja, det var mycket trevligt att träffa han som sagt. Får inte bli lika långt mellan gångerna framöver tycker jag.


Jaa, är väldigt oklart hur morgondagen blir, antaglien börjar vi halv ett, men är inte riktigt säkra, så vi måste ändå upp så vi är på skolan typ, nio o__O Känns drygt, men om vi har tur så slipper vi det! Hmmz, ja har inte så mkt mer att skriva. Måste skynda mig isäng nu! Men vi hörs imorgon. God natt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards