Direktlänk till inlägg 17 april 2008

Gårdagen!

Av Ida Åkebrand - 17 april 2008 20:36

Gårdagen var riktigt nice englit mig :) Jag Sussie angelica och amanda åkte till Amanda direkt efter skolan och väntade bara in dom andra och spelade lite guitar hero. Jag och Sussie åkte på lidl och handlade lite dricka och så, och då i trapphuset mötte vi Josse som följde med oss dit. Sen kom vi tillbaka och alla började droppa in eftersom. När alla hade kommit, beställde vi mat och Amanda och Sussie åkte och hämtade maten. Från China Box. Tjockade i oss maten och njööt som satan allihopa ;D Seeen, snackade vi massa, spelade guitar hero, POESADE som satan och bara chillade. Sen spelade vi pratmakarna, hahaha så jävla kul. Vilket jävla kackel det var där inne. Jaa, körde det ett tag, sen körde vi typ norsk kareoke och bara busade på. Sjöng vanlig kareoke och hoppade och studsade till asgammal musik. Haha, på tal om de, måste fan ladda hem lite gamm-musik, fatta skönt!

Jag är så trött nu, så min skrivning är lite udda. Ni får ursäkta mig.. alla stack hem en efter en när klockan började bli lite sent. Johan stannade längst av dom som inte skulle sova där, så han spelade gitarr, och vi sjöng till. Jättemyys faktiskt. Men sen stack han också och då var det bara jag sussie amanda och angelica kvar, så vi var vakna en liten stund till, och fick och la oss runt halv ett tiden. Somnade runt ett och sedan imorse klev vi upp tidigt och hade nationella ;D Men jaa, det var väl typ gårdagen. Var roligare än vad det lät att göra, ni som känner oss förstår hur galna vi kan vara ibland :D Vi satt och asgarvade den mesta delen av kvällen kan jag säga. Och sjuka kommentarer blev sagda som vanligt. 


Bla johan när vi satt och käkade:

"Aaaah, jag har fått könshår"

"HAHAHA; VA?"

"nää, men asså i maten"

och så låg det ett kort litet svart hår där. YACK! 

Hahaha, sen Martin:

"Jaa, asså men jag sväljer dom hela"

"haha va sa du? Sväller dom?"

"Neej, jag sväljer dom"

"ahaa, okej"

"HAHAHA" 

haha, okej, dedär kanske inte lät så kul, men ja, hade ni vart där hade ni skrattat. Iaf om ni har humor som oss. (vilket kanske 2% av sveriges befolkning har xP)

Jaja, det var iaf asmysigt igår, och kvällens bild blev helt klart denna:

 

Jag, Martin, Martina & Emelie står och myser ute på balkongen i det fina vädret.


För några dagar sen klagade jag på vädret, och jag tror faktiskt att gudarna hörde mig, för nu är det verkligen UNDERBART väder. Och jag blir så hiiiimla glad när det är värme och sol. FAN VAD BRA. Jaja, nu ska jag pysa. HAVE FUN! 

 
 
martia

martia

22 april 2008 18:52

men vilken trevlig bild ;P haha not.
vi kom ju också in på att man skulle börja sälja pubis hår i olika fäger och hur långa dom skulle vara och hur många man ville ha. det var ett fint samtalsämne tycker jag :P

http://martinapersson.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards