Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Packar för fullt!

Av Ida Åkebrand - 23 april 2008 21:59

Å hej åhå, håller på packa förfullt här hemma, och vet inte riktigt vad jag ska ha med mig och inte. Får beslutsångest eftersom mjan bara får ha 15 kg u bagage, sen 5 i handbagage, och bara min stora väska väger typ 4 kg. Däröfr måste man verkligen tänka efter vad man stoppar ned. Blir lätt att mna tar några linnen för mkt osv, men jag ska packa med så mkt jag vill ha med mig till en början, sen får jag se hur mkt det väger, är det för mkt får jag ta bort det jag klarar mig bäst utan! Haha.


men det är så sjukt roligt att packa för en gångs skull. I vanliga fall packar man för att åka inom Sverige (iallafall jag, som bara vart i norge och finland förut, utanför sverige) och här är det ju inget superklimat denhär tiden på året, så nu när jag packar massa shorts, linnen, klänningar, bikinis och massa sånt, blir det bara roligt att packa! flipflop tofflor och sånna härliga skor följer såklart också med. Jag har börjat fått lite resfeber i think, det är ju fan bara imorgon kvar!! Det är så sjukt nära nu så jag får fnatt! Men, det ska bli sååå underbart. Hoppas bara vädret där nere på Paphos är snälla med oss, och är riktigt soligt och härligt, annars skulle det kännas något surt! Ja, herregud.


Och nej nej, jag är inte vaken försent, eftersom att jag börjar klocan tolv imorgon, eller ja, tio över, så kan jag ta tjugo över elva bussen, och då kan jag alltså sova ända tills tio ungefär! Så det känns riktigt bra. Är dock inte alltför pepp på ljud och grafisk, men jag får försöka hålla humöret uppe och tänka på veckan som kommer ;) Haha. Jaja men nu ska jag kolla på Andra Avenyn. Vi hörs imorgon babes. Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards